חברת אפל השיקה בסוף השבוע ברחבי העולם את שירות הסטרימינג שלה, אפל טיוי פלוס, כאשר לכולם היה ברור מהי סדרת הדגל: "תוכנית הבוקר" בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון. הסדרה זכתה להכי הרבה יחסי ציבור, עוררה הכי הרבה באזז ושאבה את רוב תקציב היח"צ של החברה, שלפי הדיווחים עמד על 40.3 מיליון דולר. יחד עם זאת, חמישה ימים לאחר ההשקה, מתברר כי דווקא "תוכנית הבוקר" הייתה הסדרה שעוררה הכי פחות עניין בקרב הציבור.
חברת המדיה Parrot Analytics מודדת את רמת הביקוש והעניין שיש לגולשים ברחבי האינטרנט בתכני סטרימינג, זאת באמצעות אזכורים של התוכניות לאורך שלל מקורות, מה שככל הנראה מיתרגם לצפייה בפועל. החברה מדגישה שאינה מודדת את אחוזי הצפייה אלא רק את רמת הבאזז. ומתברר שזה של "תוכנית הבוקר" היה נמוך במיוחד.
לפי החברה, הסדרה של אפל טיוי פלוס שעוררה הכי הרבה רעש באינטרנט היא דווקא "See" בכיכובו של ג'ייסון מומואה, שהיא היחידה כרגע שמשתווה לבאזז של סדרות בשירותי סטרימינג נוספים כמו נטפליקס ואמזון. אחריה עומדת הסדרה "For All Mankind", ולאחריה "דיקינסון", כאשר "תוכנית הבוקר" מדורגת בתחתית הרשימה הזו, עם ירידה של כ-70 אחוז בממוצע ברמת העניין.
כמו כן, לפי הנתונים, "תוכנית הבוקר" לא הצליחה לצבור עוד באזז משמעותי ביום שלאחר עלייתה לאוויר, זאת בניגוד לשאר הסדרות האחרות בשירות שרמת העניין בהן עלתה באופן הדרגתי. הטרנד, לפי החברה, בא לידי ביטוי לא רק בארה"ב אלא גם בכל השווקים דוברי האנגלית שבהם הושק השירות (בהם אנגליה, אוסטרליה וקנדה). בהתחשב בכך ש"תוכנית הבוקר" חודשה מראש לעונה שנייה, אין ממש חשש לגורל הסדרה, אבל אפל תיאלץ לעבוד קשה יותר משחשבה כדי לנסות ולהעלות את הביקוש הנמוך יחסית.