פרסום ראשון: בחודש האחרון עלתה לשיח סוגיית המימון של תוכנית הסאטירה של התאגיד "זהו זה", כשאת הביקורת על הוצאת כספי ציבור על התוכנית העלה לא אחר מאשר עיתונאי התאגיד, קלמן ליבסקינד. "אין שום סיבה בעולם שנממן את 'זהו זה' ואת 'דוח רולניק'", טען ליבסקינד, וזאת בגלל שהתוכניות "מפיצות את אותה תעמולה חד צדדית נגד אותם ציבורים".
טענותיו של ליבסקינד כלפי "זהו זה" ו"דו"ח רולניק" הגיעו לאחר ביקורת קשה על הכסף הרב שהוציאו בכאן על סדרת הדוקו של רולניק - כ-600 אלף שקל לפרק. אז אחרי הביקורת נגד התוכנית של רולניק, נשאלת השאלה כמה באמת מוציאים בכאן גם על "זהו זה".
בניגוד לתכניתו של רולניק, במקרה של "זהו זה" עלות פרק אחד של התוכנית מוערכת בכ-300 אלף שקל, שיחסית לתכניות דומות נחשב למחיר זול לתכנית סאטירה עם 5 טאלנטים. לצד זאת יש לציין שמלבד חמשת הטאלנטים של "זהו זה" - התוכנית לא נחשבת כהפקה מושקעת באופן מיוחד (מעט משתתפים וללא צילומי חוץ).
העונה השישית של התוכנית, שעלתה בזמן המלחמה, כוללת מספר פרקים חריג יחסית של 31 פרקים ועד כה היא עלתה לתאגיד השידור כ-9.3 מיליון שקלים. בעונה הנוכחית צפויים פרקים נוספים כשוהעלות הכוללת תעבור את ה-10 מיליון שקלים.
מכאן נמסר בתגובה: "תוכנית הסאטירה 'זהו זה' היא מהתוכניות הראשונות שעלו לשידור ושלא עסקו בחדשות, כשבוע לאחר פרוץ המלחמה. בחלק גדול מתקופת המלחמה התוכנית שודרה פעמיים בשבוע. מאז פרוץ המלחמה צפו ב'זהו זה' כ-2.5 מיליון איש בדיגיטל ובכאן 11. עלות התוכנית היא כמחצית, אם לא פחות מזה, ביחס לתוכניות סאטירה אחרות בישראל".