אחרי התחקירים, העדויות, ההרהורים וההתנצלויות, אלן דג'נרס פתחה את העונה ה-18 של תכנית האירוח שלה בהבטחה לפתוח דף חדש עם הצופים, המעריצים וגם השונאים שלה. עד עכשיו זה עוד הלך לה די חלק - עיקר הכותרות עסקו בכלל בתספורת החדשה של המנחה - אבל כעת דג'נרס שוב מוצאת את עצמה תחת מתקפה, שגם הפעם קשורה לסלוגן שהפך לכל כך מזוהה איתה: "Be Kind" (תהיו אדיבים).
מעבר להיותה מנחה וקומיקאית פופולרית, דג'נרס הוכיחה את עצמה לאורך השנים גם כאישה בעלת חוש עסקי ממולח, ועם הזמן הקימה עוד ועוד מותגים הנושאים את שמה ודמותה, החל מבגדים וכלי בית ועד משחק הטלפון "Head's Up". אחד מאותם מיזמים של דג'נרס הוא קופסת מתנות הנקראת ".BE KIND" שנשלחת למנויים ארבע פעמים בשנה. בכל משלוח המנויים מקבלים קופסת מוצרים שדג'נרס בחרה והרכיבה בעצמה, כשההיצע כולל מוצרי טכנולוגיה, תכשיטים ואפילו ערכות יצירה.
עכשיו, לקראת המעבר לעונת החורף, דג'נרס הציגה בפני הצופים את מה שמחכה בקופסה החדשה מטעמה, ששוויה מוערך בכ-270 דולרים, וזאת למרות שדמי המנוי הם של 55 דולרים בלבד לכל מארז. רק שהבשורה העונתית של דג'נרס הפכה עבור חלק נכבד מהגולשים לפלטפורמה להצפת תלונות וטענות שונות כלפי המנחה - והעסק כולו התגלה כהרבה פחות מרשים ומזמין מכפי שהוצג.
"האוזניות בקופסה שלי לא עובדות כמו שצריך - מאוד מאוכזבת מהאיכות", כתבה לדג'נרס באינסטגרם אחת הגולשות, ואחרת הודתה שהיא בכלל מחכה לקופסה הקודמת: "מעולם לא קיבלתי את קופסת הקיץ, לא מצליחה לגרום לאף אחד לענות לי למיילים. אפילו אין לי יותר חשבון מאיזושהי סיבה, אבל אני עדיין מקבלת קבלות". מנויה אחרת הוסיפה: "אני עדיין מחכה לקופסה שלי... עברו כבר חודשים".
התלונות נגד המיזם של דג'נרס לא נגמרות כאן. "מישהו יכול בבקשה ליצור איתי קשר?", כתבה מנויה מתוסכלת, "שלחתי שבעה מיילים ולא קיבלתי שום מענה. גבו ממני תשלום כפול על קופסת הפרימיום שלי. בבקשה תדברו איתי". גולשים נוספים שיתפו גם הם את המצוקה שלהם, בין אם מדובר במוצרים תקולים, חיובים מיותרים או חוסר יכולת להשיג את שירות הלקוחות, אך דג'נרס או מי מטעמה טרם התייחסו לטענות. "שירות הלקוחות שלך ממשיך להתעלם מבקשה לזכות אותי, כמו שהובטח בעבר", הסביר אחד מהם, "אף אחד ממספרי הטלפון לא עובד. כמה מיילים נשלחו אבל לא זכו למענה".