רינת בר VS ריקי בן ארי
ברגע שהובהר מי נגד מי, ריחמתי על ריקי. איזה חוסר מזל, להיתקע ראש בראש מול האישה היחידה שעוסקת במוזיקה באופן מקצועי, ומרימה חפלות בדרך קבע. וכאילו שזה לא מספיק מלחיץ בשביל ריקי, נינט עדכנה שהיא מעריצה של רינת עוד מגיל 14, ושהביצוע שלה ל"חביבי יא עיני" שכלל הרבה שמח ורקדני ליווי היה בדיוק מה שאנחנו צריכים לשלוח לאירוויזיון. כראיה, הוא קיבל 5 כחולים מהשופטים והציב לריקי רף גבוה של 77%. עם זאת, הובטח לנו שייערפו ראשים והבטחות צריך לקיים: רינת קיבלה ביקורת על כך שהביצוע שלה היה מקצועי מדי (מתברר שזה דבר רע) וחסר נשמה. ריקי, הנשמה ששרה מוזיקת נשמה ועשתה ביצוע מלא נשמה ל"Greatest Love of All", ניצחה את רינת במהפך מדהים. רק דבר אחד היה חסר: ריקי, איפה התיק שלך?
מרגי VS אקסום
גם כאן התוצאה הייתה צפויה מראש. לפי התגובות של השופטים באודישנים הקודמים של מרגי, אני מופתעת שהם לא הזמינו לו כבר כרטיס טיסה לפורטוגל. הביצוע שלו לTalk Dirty"" של ג'סטין דרולו כלל סוף סוף גם הדגמה של כישורי הריקוד שלו, מה שהוכיח אחת ולתמיד שהוא קורץ מהחומר של כוכבי פופ (נצנצים, מבטים מצועפים וכל דבר נחמד). די בטוח להמר שלא משנה מה יהיה, "הכוכב הבא" לא תהיה הפעם האחרונה שנשמע ממנו - וכהוכחה, אמדורסקי כבר הזמין אותו להקליט אצלו באולפן. אקסום הבינו שצריך לקחת יריב כזה ברצינות, והופיעו עם הלהיט שלהם "בחור חדש". למרות שבאו עם אנרגיות וניסו שוב את שטיק ההרקדה במלון באילת, ולמרות שהשופטים עפו עליהם, זה לא באמת היה כוחות: זמן המסך הלך על כל כך הרבה מחמאות לכיוון מרגי, שלא טרחו אפילו לשדר את האודישן הקודם של אקסום.
טל מזרחי VS נטע ברזילי
טל, הבחור הפירותני המשונה, החזיר אותנו לשנות ה-2000 באודישן הקודם שלו, כשעשה ביצוע לגרין דיי. הפעם הוא החליט לא לגוון (תמיד רעיון טוב) ולשיר עוד שיר של גרין דיי - הפעם "Basket Case". מלבד העובדה שהוא הצליח לחשוף את הסוד של כל יליד ניינטיז בקהל (שאנחנו זוכרים את כל המילים לשירי גרין דיי בעל פה), הוא גם הגשים את החלום של אקסום וגרם לאמדורסקי לזוז. לזוז? הוא עוד שנייה עשה הדבנגינג על הבמה. בראש של טל הוא רוקסטאר, והוא בהחלט מתנהג ככזה - אבל במציאות הוא פשוט חקיין של גרין דיי. הרף שהוא הציב לנטע, 50%, היה בדיחה. נטע, כפי שגם רותם אמרה, היא לא רק מי שהייתי רוצה שתייצג אותנו באירוויזיון, היא מישהי שסביר שתעשה זאת. וזה לא קשור רק לעובדה שהגיע הזמן לשלוח אישה לאירוויזיון אחרי רצף של גברים, אלא בעיקר ליכולות המוזיקליות והיצירתיות המטורפות שלה. אף אחד לא ידע למה לצפות מהקאבר של נטע ל"Hey Mama" של ניקי מינאז', אבל יותר מזה, לא ידענו לצפות את הויכוח הסוער שהתפרץ אחר-כך. נטע הייתה מדהימה כהרגלה, אבל בן-אל התקומם נגד הביצוע (אולי הוא התעצבן כי הם לבשו אותו אאוטפיט?) ואסי הצטרף אליו, מה שגרר דיון בטונים גבוהים. השיא היה כשאסי ניסה להתפרץ לנינט לדברים, מה שזיכה אותו בתגובה מקפיאה מנינט "אני מדברת עכשיו!". יו גו, גירל.
רווית בטאשווילי VS אופיר הרוש
הדו קרב הכי מעניין של הפרק, הציב את שתי הזמרות שחשבתי שהיו הכי פחות מעניינות בתחרות אחת מול השנייה. אחרי האודישן הקודם טענתי שאין לרווית אישיות, אבל עכשיו אני נאלצת לאכול את הכובע. רווית בחרה לשיר את "איפה את" של אלירן דנינו, וכאן האישיות של רווית התפרצה ממנה. למרות שאופיר ניסתה להיענות לביקורת השופטים ולבצע שירים מעט יותר עדכניים ("מנגינה" של עדן בן זקן), האחוזים שרווית גרפה הציבו לה רף בלתי אפשרי למעבר, ואמדורסקי המאוכזב הבטיח לה שתהיה אחת משני המודחים שייכנסו לנבחרת. כל מה שיש לי לומר הוא שלרווית יש מזל שלא הייתה בדו קרב נגד אסי והביצוע שלו ל"ים של דמעות", כי זה יכל להיות הפסד מוחץ. כנראה שצריך לבטל את התחרות, לשלוח את אסי לאירוויזיון ולסגור עניין.
tvbee בפייסבוק