חשיפת ההאשמות נגד לואי סי. קיי לא התקבלה בהפתעה בעולם הבידור - כבר שנים שמסתובבות שמועות וסיפורים על מעלליו המיניים של הקומיקאי המוערך, ובשנת 2012 אף התפרסם תחקיר באתר "gawker" על "קומיקאי אהוב ונערץ", שנהג לחשוף את עצמו ולאונן מול קומיקאיות צעירות. למרות שמעטה הספק והאנונימיות עצר רבים מלהביע את דעתם על סי.קיי באופן מפורש, כעת לאחר שהוא עצמו הודה במעשים, אפשר להבחין בהתייחסויות מרומזות שנעשו לאורך השנים למעשיו של הקומיקאי.
אחת הדוברות הקולניות והבולטות ביותר נגד ההתנהלות הגברית בהוליווד היא יוצרת "בנות" לינה דנהאם, ובעונת הסיום של הסדרה אף הקדישה פרק לנושא. הפרק השלישי בעונה השישית של הסדרה נקרא "American Bitch", ובו דמותה של דנאהם, האנה, נפגשת עם סופר חשוב ונערץ בביתו, לאחר שכתבה מאמר המגנה אותו בשל האשמות על מעשים מיניים לא הולמים.
במהלך הפרק הדחוס, האנה והסופר צ'אק פאלמר (מתיו רייס) דנים במעשיו לכאורה. בעוד שהוא טוען כי מדובר במעשים בהסכמה בין בגירים, היא מסבירה לו שעליו להבין את יחסי הכוחות שמניעים את הסיטואציה, ואת הכוח שיש לו מול אותן נשים. בהמשך הפרק פאלמר מחמיא לה על כתיבתה, ומקריא סיפור שמדגים את האמפתיה שהוא חש למצוקותיהן של נשים צעירות. בסוף הפרק, לאחר שהצליח לרכך את האנה עם מחמאות ורחמים עצמיים, הוא מבקש ממנה לשכב לצדו על מיטתו, ושולף את איבר מינו ללא התרעה.
למרות שרבים בעולם הספרות והבידור יכולים להתאים לתיאור הפיקטיבי בפרק, כמה רמזים משמעותיים מצביעים על כך שלואי סי. קיי היווה השראה לדמותו של פאלמר - דנאהם סיפרה פעמים רבות על הערצתה לסי.קיי, בצורה דומה להערצה שדמותה של האנה מרגישה כלפי הסופר הנערץ. כמו סי.קיי, פאלמר מקפיד להפגין את הזדהותו עם מצבן של נשים, מתחרט על כך שלא נתן להן מקום לספר על עצמן, ומנסה ביצירתו לתת קול למצוקה הנשית (כמו בנאום 'האשה השמנה', שכתב לדמות בסדרה "לואי"). כמו לואי, גם פאלמר מנפנף ביחסו האוהב לבתו כדרך להלבין את תדמיתו.
מעבר לקווי הדמיון בין הדמויות, הדרך בה שלף את איבר מינו מזכירה את המעשים המיוחסים לסי.קיי, עליו נכתב אז ב"gawker" כי הוא נוהג "לשלוף את איבר מינו במקומות לא הולמים". באופן דומה, הדמות הבדיונית והקומיקאי האמיתי טענו שניהם בתוקף שהמעשים המיניים נעשו בהסכמה, אך הביעו חרטה על כך שניצלו 'בלי לשים לב', את מעמדם הרם בעיני הנשים המוטרדות.
רמז משמעותי נוסף לכך שמדובר בהתייחסות לסי.קיי הוא המעמד הבסיסי של הפרק - דנהאם כתבה פוסט קטן בבלוג על הסופר, ובתגובה הוא הזמין אותה לשיחה על הנושא. לפי דיווחים מהשנים האחרונות, סי.קיי נהג ליצור קשר עם אנשים שפרשו בפניו האשמות על התנהגותו, והזמין אותם לשוחח על הנושא. אדם אחד שלח לו מייל בו אמר כי הוא מעריץ לשעבר, והביע את אכזבתו מהסיפורים ששמע. בתגובה, סי.קיי ביקש ממנו לשוחח על כך בטלפון, וע לפי עדותו של אותו אדם, הקומיקאי ניסה לדלות ממנו פרטים ולהבין מה בדיוק ידוע לו על מעשיו.
למרות שדנהאם מעולם לא הודתה ישירות כי התייחסה לסי.קיי בפרק, מי שכן עשתה את ההשוואה המפורשת היא אמילי נוסבאום, מבקרת התרבות המשפיעה של "הניו יורקר". נוסבאום כתבה בסוף השבוע כי ראתה בפרק התייחסות לשמועות על סי.קיי: "יש פרק טלוויזיה שיצא השנה ונראה היה לי כי הוא מבוסס על השמועות אודות לואי סי.קיי: פרק חריף ומורכב של 'בנות'. למרות שבביקורת המקורית על הפרק ניסיתי לרמוז על כך (כתבתי שהדמות 'מרגישה כמו אישיות מוכרת'), לא רציתי שההצבעה על זהותו תסיט את תשומת הלב מהנקודה המרכזית שרציתי להעביר".
כשסי.קיי התנצל על מעשיו וטען כי הכל היה בהסכמה, וכשלא הבין איך מעמדו וכוחו ישפיעו על הנשים הצעירות, הדיון בין פאלמר להאנה מהדהד בזיכרון ועונה לדבריו. אם רוצים להבין כיצד ההערצה יכולה להפוך לכוח, כיצד הניצול של הכוח הזה אינו תמים, ומה היחס בין יצירתו של אדם לבין מעשיו, שווה לחזור לאותו פרק טעון. הניואנסים והדילמות שדנהאם מעלה בפרק, נראים כיום כמו ביקורת רלוונטית וחדה על מבני הכוח בהוליווד, ועל הדרך בה אנשים בעמדות כוח מנצלים את מעמדם, תוך שהם מקפידים להישאר "בתחום האפור", ולקבל לכאורה "הסכמה" למעשיהם.
כפי שכתבה נוסבאום, הצפייה בפרק כעת, לאחר התפוצצות פרשות ההטרדה הרבות בהוליווד, יכולה לעורר גם תקווה לשינוי: "בפרק, אמן מבריק שולף את זין שלו מול אשה צעירה. היא סוממה על ידי השבחים שלו, על ידי משחק המוחות המורכב, מניפולציה בסופה היא מרגישה שותפה לפשע, למרות כל מאמציה להימנע מהסיטואציה. היא יודעת שאם היא תנסה לספר למישהו על מה שקרה, זה יחשוף אותה יותר משזה יחשוף אותו. אולי, בימים אלו, הסיפור הזה יכול להיגמר בצורה אחרת".
TVbee בפייסבוק