1. תפוח אדום
כשעולם הפרסום יוצא מגדרו כדי להיות כמה שיותר קונספטואלי ומתוחכם תוך כדי שהוא מוכר לנו מוצרים מוגזמים כמו שואב אבק אלחוטי עם בלוטות' או מדרסים עם טכנולוגיית-ג'ל-שקר-כלשהו, זה נראה לנו ממש הזוי שמישהו טרח לעשות פרסומת לדבר כל כך בסיסי כמו...תפוח. אדום. פשוט תנו לעינת ארליך לשאוג עליהם את המסר: תפוח אדום גדול וזה הכל.
2. האחיות המפחידות של במבה
זוג אחיות, שהן בבירור לא ילדות אלא נשים בנות +30, מסתכלות לנו אל תוך הנשמה מבעד למסך הטלוויזיה במבט מצמרר של שד מהגיהינום. ולפתע פונות אלינו! הילדים! מהטלוויזיה!!! הן מלחששות לנו בזדון לקחת חטיף במבה מהמזווה מבלי שההורים שלנו רואים, מסר שבהחלט לא היה עובר היום. אבל אתם יודעים מה אומרים: "יותר טעים לאכול במבה מול הטלוויזיה מאשר לאכול טלוויזיה מול הבמבה"
3. קרלו שודד בסופר
אין ספק שהחתול של קרלו הוא חתיכת THUG. הפרסומת מתחילה בזה שהוא שודד סופרמרקט (מאוד לגיטימי לפרסומת הפונה לילדים) ובשלב זה אי אפשר שלא לתהות: למה קרלו צריך לשדוד מוצר ששייך לו? הוא לא מקבל דוגמיות בחינם? זה המעט שאתה יכול לקבל ממותג הנקרא על שמך. טוב נו, בסוף מתברר שהכל מבויים והמאבטח המבוהל בסדר גמור ואפילו מעריץ את קרלו. עכשיו רק צריך שיחזירו את קרלונים למדף ואנחנו נהיה מרוצים.
4. דקסמול קיד
מתישהו באמצע שנות התשעים, ישבו במשרדי פרסום וחשבו לעצמם - "איזה כוכב אפשר להביא לפרסומת לילדים? מי הוא אליל ילדי ישראל של שנת 95?". התשובה הברורה הייתה, כמובן, החזאי המיתולוגי מהערוץ הראשון - נתן ששון, שהעניק לילדי הניינטיז את הלהיט המופלא "דקסמול קיד", כשהוא מצויד במבטא עיראקי כבד ובובת דובי שהוא מחזיק בצורה סטטית לאורך כל הפרסומת משום מה. ככה פונים לקהל הצעיר כמו שצריך.
5. גולי גוץ וגולי דק
אולי הבאטל ראפ הכי אינטנסיבי שידעה ישראל. מצד אחד גולי-גוץ - נקניקה נמוכה ועבה. מצד שני - גולי דק, נקניקה ארוכה ודקה. לנו זה נשמע כמו וויכוח על משהו קצת פחות ידידותי לילדים (סליחה), אבל נראה שפעם הדבר הכי מדליק וגיזעי שיכלו לעשות כדי למכור נקניקיה קפואה היה לדחוף ראפ תוך כדי שנקניקיות CGI מענטזות להן על צלחת. מפחיד ביותר, הסיוטים עלינו.
6. רכבת של עלית
כל מה שיש לומר זה שהפרסומת הזאת ממצה את כל מה שהיה נפלא וקסום בניינטיז. זה תמים ויפהפה, זה מושקע בקטע מפחיד ואנחנו יכולים לבהות בזה לנצח.
7. שוקי והפצפונים
ממרח השוקולד הזה הוא מקרה מיוחד של מוצר ש-100% מאיתנו הכירו ול-0% מאיתנו אשכרה היה אותו בבית. ספק אם אפילו נתקלנו בו בסופר. שוקי והפצפונים פשוט נוצרו בשביל להתקיים בפרסומת הקליטה להחריד הזאת ולהיתקע לנו במוח במשך עשרים שנה. אם מישהו יודע איפה קונים - פנו אלינו בפרטי דחוף.
TVbee בפייסבוק