חיים הכט חוזר לעונה שלישית של "יצאת צדיק", שהפכה בעונותיה הראשונות לתו תקן בכל הקשור ליושרה ולאמינות של אנשי מקצוע ויצרה קוד אתי למדידת יחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. גם העונה תתמודד התכנית עם אחד התחומים הבוערים בחיי היום יום של כל אזרח בישראל – כיצד ניתן לקבל שרות מקצועי, הוגן ואמין.
הכט יוצא לשטח לבדוק ולאתגר בעלי מקצוע במספר תחומים ולחפש את הצדיקים שביניהם – אלו שמעניקים שירות טוב ואמין במחיר הוגן מבלי לנצל את התמימות של לקוחותיהם. מעבר לבעלי המקצוע המוכרים: טכנאי המקררים, אנשי המחשבים והאינסטלטורים, לראשונה התכנית תצא גם מחוץ לתחומי הבית ותטפל בתחומים שעוד לא נבדקו: בעלי קליניקות לרפואת שיניים וקליניקות להסרת שיער בלייזר.
התכנית בוחנת את נושא שירות הלקוחות בתחומים שונים. 3 מדדים עיקריים הם שקובעים את איכות השירות של בעלי המקצוע:
מקצועיות - ידע מקצועי ויכולת ביצוע של תיקון תקלה.
אמינות – מתן דיווח אמין והגון לבעל הבית על מהות התקלה ועל האופן בו טופלה.
תמחור - גביית מחיר הגון עבור התיקון או בגין ביקור בלבד
נותני השירות שיצאו צדיקים יזכו לתעודה ולמדליה ופרטיהם יפורסמו במתחם ייחודי ב- mako ובמדריך בעלי המקצוע ב"זאפ- דפי זהב".
הפקה: כל מיני הפקות
יצאת צדיק. בקרוב בקשת