רוצים לשתף אותנו בתלונה שלכם? שלחו לנו מייל: zadik@mako.co.il

חיים הכט חוזר לחפש צדיקים, וחובר לארגון "אמון הציבור" בשיתוף פעולה ייחודי ליישוב מחלוקות.

חיים הכט (צילום: עודד קרני)
חיים הכט בשיתוף פעולה ראשון עם אמון הציבור | צילום: עודד קרני
מוקד התלונות של ארגון אמון הציבור מטפל בעשרות אלפי תלונות מדי שנה כנגד עסקים ומוסדות ציבוריים בישראל ללא תמורה, תוך איתור וטיפול בכשלים ויצירת שיח בין הצדדים. במרבית התלונות, בסיוע הצוות המקצועי בארגון, נמצא פתרון למחלוקת. לאחרונה השיק הארגון מוסד ארצי ליישוב מחלוקות.

איך משתתפים?

אם נתקלתם בבעל מקצוע או נותן שירות שפועל בדרך לא הוגנת, לא אמינה ולא מקצועית אתם מוזמנים לשלוח לנו מייל עם כל הפרטים, ואנחנו נעביר את הפנייה לטיפול הצוות המקצועי של ארגון אמון הציבור, שייחל בתהליך בירור מול בעלי המקצוע, ללא כל עלות.
כתובת המייל לתלונות: zadik@mako.co.il

אמון הציבור
ארגון אמון הציבור - פותרים מחלוקות

גלית אבישי, יו"ר ארגון "אמון הציבור": "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם קשת ועם "יצאת צדיק", תכנית שחרטה על דגלה את נושא ההגינות במתן שירות לצרכנים. תחום בעלי המקצוע הוא אחד התחומים המטרידים והמתסכלים ביותר עבור משקי הבית בישראל. ארגון אמון הציבור שם לו למטרה לסייע לצרכנים לצמצם את פערי הידע על ידי מתן מידע וטיפול באותם מקרים בהם מתעוררות בעיות".

mako בודק

בנוסף, לרגל עליית התכנית מתקיים ב-mako  שבוע צרכנות מיוחד בו יסוקרו שלל תכנים מעולם הצרכנות: איפה אפשר להשיג את החופשות הכי משתלמות, מהם כרטיסי המועדון ששווה לכם להחזיק בארנק, כמה עולות הדיאטות של הקיץ, והאם הפכתם לצרכנים טובים יותר בעקבות הפייסבוק? היכנסו עכשיו


יצאת צדיק חוזרת בעונה חדשה. שני, החל מה- 9.7, בקשת

>> רוצים להיות חברים של "יצאת צדיק" בפייסבוק? הצטרפו עכשיו