קבוצת מאקו, הזרוע הדיגיטלית של קשת, משיקה אתר תוכן בשורה של שפות, שמסקר את עולם הטלוויזיה הבינלאומי. האתר tv-bee.com מבוסס על תכני האתר הישראלי tvbee.co.il שהשיקה מאקו לפני 3 שנים, ושגולשים בו יותר מיליון יוניקים בממוצע בחודש. Tvbee כולל סיקור, ביקורות והמלצות צפייה על עולם הסדרות הזרות, ובמקביל סיקור, המלצות וסאטירה על תוכניות הטלוויזיה בישראל, המשודרות בכל פלטפורמות הצפייה הזמינות בישראל.
השותפה של מאקו במיזם החדש היא קוויז, חברה טכנולוגית בבעלות אורי מנדי, אור כצנלסון ודניאל טוני, שמפתחת טכנולוגיות חכמות לניהול תוכן ומדיה בשוק הבינלאומי ומנהלת בעצמה אתרי תוכן בנושאים שונים, כאשר באתריה גולשים באופן קבוע כ-60 מיליון גולשים מרחבי העולם. האתר המשותף החדש הושק בגרסת בטא בספטמבר האחרון, ועל הקמתו הופקדה קרן ליבסקי, עורכת המשנה של מאקו. מאז השקתו צבר האתר קהל של מעל מיליון קוראים, כאשר הנתונים במגמת עלייה מחודש לחודש. בחודשים הקרובים יתרחב האתר מבחינת כמות התכנים והשפות, כשלאנגלית והספרדית יצטרפו איטלקית, גרמנית, פורטוגזית וצרפתית.
אורי מנדי, מנכ"ל קוויז: "מצאנו בקשת שותף מעולה עם יכולות תוכן ברמה הכי גבוהה בעולם, ראינו את ההצלחה של התוכן הטלוויזיוני שלהם בשוק הטלוויזיה הבינלאומי ואין לי ספק שבעבודה משותפת נגיע להישגים משמעותיים גם בתוכן אינטרנטי בפורטל שהקמנו, ואנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה הזה"
אורי רוזן מנכ"ל מאקו הוסיף: "כבר שנים שאנחנו במאקו חולמים להתרחב לעשייה בינלאומית, אחרי שראינו את הדוגמא המוצלחת של קשת. האתר החדש הוא צעד ראשון בכיוון, ואנחנו שמחים לצאת לדרך הזו עם קוויז, שכבר עושים את זה בהצלחה יוצאת דופן ברחבי העולם, עם עשרות מיליוני גולשים ומקצוענות חסרת פשרות בכל פרט ופרט של העשייה".