החלום לכבוש את ארצות הברית מתגשם: כשגל קופף עמדה מול הכרישים והציגה את "גל סבון מהטבע", חברה שמתעסקת בהכנת סבונים מחלב אם בהתאמה אישית לאימהות מיניקות עבור התינוקות שלהן, היא מיד עוררה שיח רב בין חברי הפאנל ובקרב הצופים ("הכרישים" חוזרת בחמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12).

היזמית בת ה-43 הסבירה בפיץ' כיצד הגיעה למיזם היצירתי. "כשבתי האמצעית הייתה תינוקת הבנתי שיש הרבה חומרים בתוך הסבונים שאנחנו קונים היום שאני לא רוצה לחשוף אותה אליהם. החלטתי להכין לה סבון מיוחד, עשיר מאוד, ולהוסיף חלב אם משקיות שהיו לי. הסבון שהתקבל היה מדהים. העליתי תמונות לקבוצה של אימהות מיניקות בפייסבוק, ומאותו הרגע קיבלתי מבול פניות מאימהות שכולן רצו שאכין להן את הסבון המופלא הזה", ניסתה לגייס את אנשי העסקים המנוסים.

View this post on Instagram

A post shared by Yasmin Lukatz (@yasminlukatz)


כדאי להזכיר, המוצר היה קשה לעיכול בעבור חלק מהכרישים, אך לבסוף קופף קיבלה את ההצעה מאורן דוברונסקי ויסמין לוקץ' שכבר השקיעו בעבר במשאבת ההנקה "אנבלה". 550,000 שקלים בתמורה ל-30% מהמיזם. "את חושבת על ישראל, אבל יש לך פה סיפור לארצות הברית", אמר לה אז דוברונסקי. בריאיון עם mako לאחר שידור הפיץ' אמרה: "עצם זה שעמדתי והצגתי את המיזם זה ניצחון. לגלות אחר כך שאנשים כל כך מוצלחים רוצים להשקיע בו, זה בכלל מעבר לכל החלומות".

שנה מאוחר יותר, וכעת מתגלים פרטים חדשים על "גל סבון מהטבע". המיזם עושה את זה בגדול בארצות הברית. "גל עושה סבונים מותאמים אישית עם חלב אם. שולחים דוגמית של חלב אם שלך ומקבלים סבונים לתינוק שיכולים להספיק לשנה שלמה. בהתחלה קצת עיקמתי אף לרעיון של להתקלח בסבון עם חלב אם (במיוחד כי אני אישית לא מסוגלת כרגע לייצר חלב אם - מה שאומר שאני אמורה להתקלח עם סבון שכולל חלב אם לא שלי)", כתבה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם אחת מהמשקיעות, הכרישה יסמין לוקץ'.

"אבל אז הבנתי איזו מתנה מקסימה זו להורים חדשים וכמה מקום יש לזה בשוק האמריקאי שממש צמא לדברים מיוחדים כאלה. אני ואורן אמרנו לגל בתכנית 'אני בפנים' וגם כשהאורות כבו שמחנו לקחת חלק במסע של גל ולחתום על הסכם ההשקעה המפורט", המשיכה.

אז איפה המיזם וגל היום? "המכירות והייצור בארץ ממשיכים והחודש גל פתחה סניף בארצות הברית שמיועד לשוק שם. אני ואורן הכריש באנו יחד בשבוע שעבר לבקר בסניף ברדווד סיטי, פגשנו שם את סולי שאחראית על הסניף האמריקאי ואת עומר, לשעבר CMO של נטפליקס, שלקח את המיתוג והשיווק בארצות הברית", הוסיפה לוקץ'. "הצוות מיתג את הסבון מחדש בארצות הברית בשם Milky Wave וממש בימים אלה מתחילות להגיע הזמנות לאתר האמריקאי. וכדי שלא תישארו במתח אספר שאחרי התכנית לקחתי את הדוגמיות שגל הביאה הביתה ובאמת התקלחתי עם הסבון. היה נפלא". לפוסט צירפה קישורים לאתר הישראלי והאמריקאי