מילי דהן לא שוכחת את ימי נעוריה, כשחיפשה בגדי ים שיתאימו למידותיה וחשה השפלה גדולה כשלא מצאה כאלה בחנויות. כעת, כשהיא בת 28, היא מחזיקה מותג אופנה בשם "שוגה מאמא": בגדי ים צבעוניים, סקסיים וחדשניים לנשים במידות גדולות.
הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) ב"הכרישים", דהן תבקש מהכרישים השקעה כדי להרחיב את העסק. "כנערה מלאה שהפכה לאישה מלאה, אני יודעת לייצר לשוק המלא את מה שהוא צריך", היא מספרת, "אם השוק הישראלי מייצר עד מידה 52 וגם זה בקושי, אני מייצרת עד מידה 60. מידות שלא קיימות בכלל, שאף אחד לא הסתכל עליהן".
"הבגדים עשויים מבד של חליפת צלילה. זה בד חזק מאוד שתופס את הגוף המלא, ללא ברזלים. אנשים צמאים לזה ואומרים, 'תייצרי לנו מידות', הם באים לקנות ממני באונליין או בחנויות הפופ-אפ שהקמתי עבורם".
"שוגה מאמא" זכתה לבוסט משמעותי כשהזמרות נטע ברזילי וליזו התגאו בכך שהן לובשות בגדי ים מהמותג. "איזו סנסציה נטע עשתה כאן, איך היא שינתה בבת אחת את אידיאל היופי", מחמיאה דהן, "לא רק שהיא לובשת 'שוגה מאמא', היא גם מייצגת את האני מאמין של המותג שלי: לכי לים כמו שאת, בבגד ים, בגוף שלך, בסקסיות שלך, מלאה, מבלי להתבייש או להלקות את עצמך. ליזו היא הזמרת הכי פורצת דרך היום, זמרת R&B שגם בשירים שלה ובמסרים שלה מעבירה את קבלת הגוף, להיות שלמה עם עצמך בגאווה".
"אני לא מוכרת פה רק אופנה, אלא אידיאל חדש, עולם חדש, עולם מתוקן יותר", מסבירה דהן, "יש לכם ילדים בבית, הם כל היום ברשתות החברתיות. סוף סוף נייצר להם קצת נורמליות, שלא ייפלו להפרעות אכילה ולרגשות אשם כפי שאני סבלתי מהן כשראיתי בחנויות רק רזון, רזון ורזון". אותנו היא לגמרי שיכנעה, אבל מה יחשבו הכרישים? האם חוץ מהמטרה החשובה של המיזם הזה, יזהו גם פוטנציאל עסקי מעניין?