שלט הטלוויזיה גורם לעיתים לתסכול בקרב רבים: לפעמים הוא הולך לאיבוד בין חריצי הספה או במגירה העמוסה ולפעמים נופל על הרצפה ונשבר. בדיוק כדי להימנע מהתופעות הללו היזם עמית איתן גדסי ושותפו יבגני קונסטנטינובסקי המציאו את Jenko, שלט שמיועד לסטרימר Apple TV שלדבריהם, 50 מיליון איש ברחבי העולם רכשו אותו ומשתמשים בו.
גדסי הציג בפני הכרישים (הערב, אחרי החדשות, ערוץ 12) את יתרונות המוצר: השלט Jenko מספיק גדול כדי לא ללכת לאיבוד, הוא מותאם לאצבעות הידיים, נוח יותר לשחק איתו במשחקים שהסטרימר מציע והיתרון הגדול ביותר שלו: הוא לא נשבר גם אם מתרסק על הרצפה. גדסי סיפר כי הכוונה היא למכור את השלט ב-20 דולר לצרכן ולהישאר עם רווח נאה של שמונה דולר ליחידה. לחובבי הטלוויזיה והגיימינג שבינינו, זה נשמע ללא ספק מוצר אטרקטיבי.
אלא שאת הכרישים המיזם פחות הרשים, בעיקר את אלה שלא משתמשים בכלל בשלט אלא באפליקציה המותאמת לאייפון. "תגיד את האמת עמית, לא היית קונה את זה הביתה", הטיח דובי פרנסס בגדסי שלא נבהל לרגע וניסה להעמיד אותו על טעותו: "כל בן אדם שיש לו את הסטרימר אמר לי, 'ואיי, מתי זה יגיע לחנויות?'. חד משמעית". את פרנסס זה לא שיכנע: "הוא ישלם על זה 20 דולר? באמת? אולי אני יוצא הדופן".
אלדד תמיר הצטרף לפרנסס וקבע: "לא הייתי חושב על זה אפילו". אורן דוברונסקי טען שהמוצר לא שימושי לכולם: "מהניסיון שלי, ויש לי ילדים בבית, השלט נפל מאות פעמים ולא נשבר אף פעם. לגבי המשחקים, אני אף פעם לא משחק במשחקים שיש ב-Apple TV". את זהר לבקוביץ הטרידה דווקא התחרות: "אפל מוכרים באפל סטור שלט שמיועד למשחקים וזהה לזה של האקס בוקס, בדיוק אותו הדבר. הוא עושה את העבודה". האם גדסי יספק תשובות משכנעות מספיק כדי לגרום לכרישים להשקיע בכל זאת במיזם?