עינב אדיב ברר, (בת 45, נשואה +2) מייסדת מותג חיתולי "בייביסיטר", מהמובילים בישראל. מאז כניסתו, המותג שינה את השוק והוביל לצניחת מחירי החיתולים בישראל בעשרות אחוזים.
את דרכה בתחום החלה אדיב ברר כסטודנטית למנהל עסקים. היא ייצרה ושיווקה מגבונים לבתי עסק באזור הצפון, מסעדות בעיקר. מפנה ראשון בקריירה שלה נרשם כבר ב-1994, כשהפכה את העיסוק בייצור מגבונים לחברה של ממש, DPL, אותה הקימה יחד עם שני האחים שלה, ירון וערן אדיב. בשנת 2004 זכו השלושה במכרז לרכישת מפעל "תפנוקים" בקיבוץ עמיר.
בשנת 2012 החלה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" למכור את חיתולי המותג "בייביסיטר" שייסדה אדיב ברר במחירים 'שוברי שוק'. בהמשך החלו רשתות שיווק נוספות במכירת מותג החיתולים. בשנת 2015 רשמה את מכירת השיא שלה, כשחברת DPL נמכרה לקבוצת "ניאופרם" בבעלות דוד פורר, בסכום של כ-100 מיליון שקלים.
מה העצה שהיא יכולה לתת מהניסיון שלה ליזמים בתחילת דרכם? לדברי עינב, האנשים שמאחורי הרעיון הם הדבר החשוב באמת. "תאמינו קודם כל במיזם ובעצמכם, כמי שמתאים להוביל את המיזם. תזכרו תמיד שיחד עם המיזם אתם מוכרים את עצמכם, מיזם טוב הוא שילוב בין המוצר ליזם". כשביקשנו ממנה לבחור שאלה אחת שחשובה לה בתור משקיעה לשאול יזם שמגיע אליה עם רעיון, היא בחרה לשאול כמה אותו יזם מעורב אישית בפרויקט שלו. "חשוב לדעת כמה אוויר הוא יוכל לקחת לפני שיכנס לתקופת ההקמה העמוסה. מהניסיון שלי, לא כולם מצליחים לנשום עמוק". התכונות החשובות לה ביותר אצל יזמים הן יושר, חריצות והיכולת לשמוע דעות נוספות. "כשהוא מציג את הרעיון שלו, אסור ליזם להגיד שהוא בטוח ויודע הכל", היא מסכמת.
עינב אדיב ברר היא אחת מחמישה משקיעים שיחליטו באילו מיזמים להשקיע, מכספם שלהם, במסגרת התכנית "הכרישים" שתשודר בקרוב בקשת, ערוץ 12.
"הכרישים": תכנית חדשה. בקרוב בקשת, ערוץ 12