הדר גולדמן (בן 55, נשוי +2) הוא פרסומאי לשעבר ובעלי חברת נדל"ן אמריקאית בהווה, אבל בתחילת דרכו בכלל עסק במוזיקה והקים את להקת SIAM - ממובילות "הגל החדש" בשנות השמונים. את ההכרה הציבורית שלו עשה בתחום הפרסום, כשיחד עם אילון זרמון הקימו את משרד הפרסום "זרמון גודלמן", שהיה מהבולטים בתחילת שנות האלפיים.
בשנת 2004 פנה לענף הנדל"ן וטכנולוגיית הנדל"ן, תחילה במקביל לפרסום, עש שבשנת 2012 מכר את חלקו במשרד זרמון גולדמן. גם בתחום הזה מעוררת פעילותו לא מעט סיקור ועניין, כשבשנת 2009 נכנס לשוק האמריקאי ובהמשך רכש בין היתר את בניין הבנק הפדרלי של ארה"ב בטקסס. בשנת 2016 השיק גולדמן רשת חברתית לשוכרים. אגב, הופעה טלוויזיונית קודמת שלו הייתה בסדרה "גולסטאר" המשודרת ב-Hot.
מה העצה שהוא יכול לתת מהניסיון שלו ליזמים בתחילת דרכם? "לזכור שאנו חיים בקצב שינוי מתמיד, ולדעת: אך ורק דברים שמשפרים חיים, תהליכים גדולים כקטנים, הם אלו שמעניינים. גם אם לא יהפכו לחברות ענק. הדרך תהיה מעניינת". כשביקשנו ממנו לבחור את התכונות אותן הוא מחפש ביזמים שמגיעים אליו עם רעיון, הדר בחר ב"איזון עדין בין רמת אנרגיה גבוהה למיזם ובין יכולתו לרוץ למרחקים ארוכים. מדובר במסע. לנדירים שיש את השילוב - יצליחו על פי רוב".
הדר גולדמן הוא אחד מחמישה משקיעים שיחליטו באילו מיזמים להשקיע, מכספם שלהם, במסגרת התכנית "הכרישים" בקשת, ערוץ 12.
"הכרישים": תכנית חדשה בקשת, ערוץ 12