שחקני ויוצרי "סברי מרנן" לבשו את מיטב בגדיהם והגיעו נרגשים לפרמיירה החגיגית של הקומדיה החדשה שנערכה בסינמה סיטי בגלילות. כתב מאקו סער פלס היה שם גם וניסה לברר עד כה מד ההתרגשות גבוה. "הולכים לראות פרק שאני כתבתי עכשיו, זה נורא מלחיץ. מה יקרה אם לא יצחקו?" נלחצת ימית סול, שמשחקת בסדרה וגם השתתפה בכתיבת מספר פרקים.

"סברי מרנן" מטפלת בקריצה בבעיה שכולנו מכירים היטב  - הפינג פונג התמידי בין המשפחה שלו למשפחה שלה והניסיון למצוא את עצמך בתוך כל הבלאגן שנוצר. "הסדרה היא על ארוחות שבת ושישי וזוג שעובר בין המשפחה שלו למשפחה שלה - החיים של כולנו", אומר רובי דואניס אחד מיוצר הסדרה.
הקרבה לחיים האישיים מתבטאת יפה גם בקשרים שנוצרו בין השחקנים במהלך הצילומים. "אני חושבת שטוביה מושלם, יש לי נטיה להתאהב בפרטנרים שלי", מתוודה סנדרה שדה. דביר בנדק, המגלם את בנה של סנדרה בסדרה ובעלה של רותם אבוהב מודה כי "אם הייתי קצת יותר צעיר וקצת יותר יפה הייתי לוקח אותה" ורותם מחזירה במחמאה: "הוא פשוט מדהים וגם בעל מתחשב".

מאחורי הדמויות שעומדים להזמין אתכם בכל שבוע לארוחה ניצבים שחקני תיאטרון מוערכים ומנוסים. "יש פה חוויה עיקרית והיא עבודה עם אנשים שעושים פחות טלוויזיה אבל כשהם עושים זה כיף גדול", מסביר דביר, "לפגוש אותם זה סוג של בית ספר יחד עם עבודה. זה נפלא".

סברי מרנן, סדרה חדשה בימי רביעי וחמישי

>> ויש גם תמונות פפרצי מהפרמיירה החגיגית 

>> היינו גם מאחורי הקלעים של צילומי הפרומו