חמסה עליהם: אסי עזר ורותם סלע מכינים את האאוטפיטים לקראת גמר "נינג'ה ישראל" שייערך בימים ראשון ושני (אחרי החדשות, ערוץ 12). זו הייתה עונה מפתיעה, סוערת ומותחת, אבל גם משעשעת מאוד בזכות צמד המגישים האהובים שלא נחו לשנייה. ממפגש הבוטוקוס עם "סופר דוקטור", דרך ההזמנה שלא הייתה למסיבת יום ההולדת ועד לאקס המיתולוגי שישב בקהל - חמישה רגעים שלא נשכח מהעונה הזו.

דוקטור, תזריק לי

ד"ר אליאס ח'וריה, רופא כללי ואסתטיקה משפרעם, מכונה "סופר דוקטור". העונה רשם קאמבק למסלול, לא לפני שפגש את אסי ורותם. ד"ר ח'וריה שלף מזרק מכיסו והציע לרותם טיפול בוטוקוס: "במצח, בין הגבות ומסביב לעיניים", פירט, "אפשר להעלים גם את קמטי החיוך". רותם סירבה בנימוס: "לא אעשה עכשיו שפתיים. אם לא עשיתי עד עכשיו, לא אעשה גם פה", אך הודתה: "זה מאוד מפתה מה שקורה פה עכשיו".

האקס המיתולוגי

בעונה הקודמת חשפה רותם כי לאחד המתחרים, יותם גור, יש בדיוק את אותו השם כמו האקס שלה. אותו יותם הכין לרותם הפתעה ענקית, כשהתיישב בקהל לצד אשתו, אלה. "זו הפתעה מדהימה. ממש התגעגעתי ואשמח להכיר את אשתך", התרגשה רותם. אלה נשאלה האם יותם משוויץ בעובדה שיצא עם רותם סלע (איך אפשר שלא?) והשיבה: "זה היה המשפט הראשון שאמר: 'רותם סלע הייתה החברה שלי'". רותם ויותם יצאו אומנם כשהיו ילדים קטנים, בבית הספר היסודי, אבל הקשר נשמר עד היום.

חתונינג'ה ממבט ראשון

כזה עוד לא היה. כשאסי ורותם גילו שאבריימי פופקו רווק, החליטו "לשדך" לו את מי שיתחרה מולו בדו-קרב: רוני קפלנסקי. המגישים הרימו את "חתונינג'ה ממבט ראשון" והעמידו את השניים מתחת לחופה. "המסע שלכם יוצא לדרך", בירכה רותם, "יש לכם הרבה דברים משותפים. אבריימי - אתה שובר לבבות, רוני שובר באזרים ועוד מעט ישבור גם את הכוס". לפני שהכוס נשברה בירכו השניים: "אם אשכח ללחוץ על הבאזר, תדבק לשוני לחיכי, אם לא אעלה את שמחת הבאזר על ראש שמחתי". שיהיה במזל.

ההזמנה שלא הייתה

אסי ורותם חברים טובים מאוד ומבלים יחד גם מחוץ לשעות העבודה, לכן אפשר להבין את אסי כשנעלב מזה שרותם לא הזמינה אותו למסיבת יום הולדתה. "ראיתי את הקבוצה. אם אני לא מוזמן לאירוע הזה, יהיה לך סוף איתי. אני מזהיר אותך", אמר לה. רותם טענה להגנתה: "זה אירוע, ערב במסעדה. אתה קשור? אתה לא מוזמן". אסי הבהיר: "זה ערב בנות, עם חברות שלי וחברות שלך. גם אני בת. תודיעי להן שאני בא. חוצפה, היא גמרה אצלי. נשבר לי ממנה. כשאני לא הזמנתי אותך ליום ההולדת של אלברט, מה עשית לי". רותם טענה שיש הבדל בין המקרים: "זה מצומצם לשישה אנשים, אתה הזמנת ל-40". ובכן, יש צדק מסוים בדבריה, אבל גם לזה היה לאסי הסבר: "לא היה מקום, שולחן קטן. מה זה קשור בכלל?".

425 בריבוע = ניתוק

כשרותם ואסי פגשו את תום שניאורסון, גאון מתמטיקה שיודע לפתור בעל פה שאלות מתמטיות מורכבות, רותם התגאתה שגם בעלה, אריאל רוטר, גאון במספרים. כדי להוכיח זאת, צילצלה אליו באמצע יום עבודה ושאלה אותו כמה זה 425 בריבוע. מסתבר שהיא תפסה אותו בזמן לא נוח, כי אחרי שאריאל ניסה להסביר שהוא באמצע ישיבה ולא יכול לדבר, ניתק לה את השיחה בפנים. כך או כך, אנחנו לגמרי מאמינים לך רותם.