"רוב החטיבה הרגשתי בודד, לא היו לי הרבה חברים ובהפסקות הייתי יושב לבד", מספר טל אופז רגע לפני שהוא עולה על מסלול "נינג'ה ישראל 2022"  (הערב, שני, אחרי החדשות, קשת 12). "אפילו ניסיתי להידחף לקבוצה של חברים, ובאחת מהפעמים ששיחקנו ונעמדתי עם הגב ללוח, כתבו עליי 'מכוער' ונפגעתי מזה. בסדר, זה חלק מהחיים".

בעקבות מצבו החברתי, אמו של טל החליטה לשכור את המנטור ומאמן הנינג'ה טדי מוסייב בן ה-25, כדי שיעזור לו לחזק את הביטחון העצמי. אבל מה שהאם לא ידעה, שהדרך שהשניים עומדים לעבור, מהווה עבור מוסייב סגירת מעגל עם הילד שהיה. "בילדות היו לי קשיים חברתיים. היו שרים לי 'טדי, טדי, דובון קטן'. זה היה מטריף אותי ופוגע בי. לא הבנתי למה שרים עליי שיר", סיפר המאמן בגילוי לב, "לא היה לי חבר שהייתי יכול להגיד לו 'בוא אליי הביתה, נצא ונלך לשחק', לא היה לי את זה. כשאני רואה ילד שאני יודע ומבין מה הוא עובר, אני פשוט רוצה לעזור לו".

טל אופז סבל מקשיים חברתיים בבית הספר (צילום: נינגה ישראל, קשת12)
והקשר עם המאמן טדי מויסייב שינה את חייו | צילום: נינגה ישראל, קשת12

כשהם חזקים מתמיד, ומציגים עוצמה מעוררת השראה, המאמן והנער שעשו יחדיו דרך משמעותית לעבר מי שהם היום, באים להתמודד שניהם על מסלול "נינג'ה ישראל". האם יצליחו לסיים את המסלול ולהגיע להאשיגו האימתני? נגלה זאת הערב.