כשאשד גל עוז ואלעד אדי התיישבו לשיחה צפופה עם אסי עזר ורותם סלע יחד עם חבריהם לקבוצה "טים טומי", לא הבנו שמדובר בספורטאים מהשורה הראשונה. אבל אחרי הופעת הבכורה המדהימה שלהם על מסלול "נינג'ה ישראל 2022" (מוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12) - הם שמו את קבוצת "טים טומי" אחת על המפה. אז מה עומד מאחורי הקבוצה שהותירה את כולנו פעורי פה? מי הם חברי הקבוצה האגדית ועל שם מי היא קרויה?

הכירו את "טים טומי" (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2022", קשת12)
תגידו יפה שלום לטומי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2022", קשת12

"טים טומי" מורכבת מחמישה חברים המתאמנים יחד לקראת תחרות "נינג'ה ישראל". לכל אחד מהם אישיות קורעת מצחוק ומיוחדת במינה - וכשהם מתאחדים למקשה אחת הם הופכים ל"טים טומי" מלאת השמחה והאנרגיה. אבל בראש ובראשונה, אתם צריכים להכיר את מנהיגה הדגול של הקבוצה ההיסטרית - טומי הפקינז. למרות שהוא קטנטן בגודלו, טומי הוא כוכב הערב לכל דבר ועניין - ואם לא תיזהרו ותתייחסו אליו בכבוד, יש מצב שתקבלו ביס. אז מי הוא טומי המפורסם ושלושת חברי הקבוצה שעלו על המסלול?

View this post on Instagram

A post shared by @team.tommyyy

טומי

טומי בן ה-10 הוא השליט הבלתי מעורער של הקבוצה. כוכב הערב, הבוס הגדול ועל פי חברי הקבוצה גם צדיק ובעל נשמה טובה. לא סתם הוא מכונה בעל הבית - לכל מקום שהוא מגיע הוא זה שמכתיב את הטון ומנהל את העניינים. ואם לא התרשמתם עד עכשיו, תדעו שהוא מפקד על כל המערכה כשהוא חצי עיוור וחצי חירש. טומי - תמשיך לאחד את חברי הקבוצה, להוביל אותם לעבר המטרה ולהיות הקמע שמביא להם את המזל.

אשד גל עוז

מאז שאשד עלה על מסלול "נינג'ה ישראל" אנחנו לא מצליחים להירגע. בן ה-22 הפגין יכולות מרהיבות, ופייר? הותיר את כולנו פעורי פה. כשהוא דוהר לעבר הבאזר, אשד צלח מכשול אחר מכשול בתנועות מדויקות והפגין מיומנות מרשימה. על פי תעודת הזהות שלו עמוד האינסטגרם הרשמי של טים טומי (כן, יש כזה) - מדובר באינטרוול סדרתי המכונה פטריק סטאר. לצד היכולות הגופניות המרשימות, אשד התברך גם ביכולת מופלאה להפיק קולות מוזרים. ממתינים בקוצר רוח לראות אותו שוב על המסלול.

אלעד אדי

אלעד, מהנדס אלקטרוניקה בן 30, עלה לקרוע את המסלול מיד אחרי אשד - ולחץ על הבאזר בסיום ביצוע של תותחים, מה שגרם לאסי ולרותם להפסיד בהתערבות שבעקבותיה בעליו של טומי, רועי קנדרו, ניסה גם הוא את מזלו על מסלול הנינג'ה. "כשסוגרים לך את הדלת, אתה נכנס מהחלון", אמר אלעד בסיום המסלול המוצלח - והוכיח שהוא אכן בחור רב פעלים. אנחנו בטוחים שטומי גאה - ולהתראות בחצי הגמר.

רועי קנדרו

בעקבות הבאזר ההיסטרי של אשד ואלעד, הגיע תורו של רועי קנדרו - שעד לרגע האחרון לא ממש ידע האם יעלה על המסלול. "איזו קבוצה, איזו עוצמות", החמיא אסי ורותם הוסיפה: "חשבתי שזו דאחקה, מי אתם? אתם טובים", מה שרק הוסיף למד הלחץ. רועי אמנם לא צלח את המסלול ונפל במכשול השני, אבל הוא תמיד יהיה האב הגאה לקמע הקבוצה.