במהלך תקופת החגים מגיעים לא מעט תיירים לחופשות בישראל, או כפי שחלקם הגדול מכנה אותה, ארץ הקודש. האזורים המתויירים רוויים באטרקציות, חנויות מזכרות, בתי מלון ועוד שירותים רבים שהתיירים נהנים מהם במהלך החופשה. אבל מה קורה כשהאורחים לרגע מרגישים מרומים ופגועים מהשירות שקיבלו? בעקבות פוסט בפייסבוק ששפך אור על מה שעשוי להפוך לתופעה בה נותני שירות נוהגים באופן לא הגון עם תיירים, כתבת "הבוקר של שקט" יצאה לבדוק איזה יחס מקבלת תיירת בישראל.
מצוידת במצלמה נסתרת, כשהיא מדברת באנגלית ומעמידה פנים שאינה מבינה עברית, היא בדקה כמה תעלה לה נסיעה מכיכר השעון ביפו לנמל, דרך שאורכה כדקת נסיעה ולא יותר. מהמונית עברה לבדוק את מחירן של המזכרות בחנויות המתנות הסמוכות ועוד. צפו בתיעוד המלא.
הבוקר של קשת: א'-ג', 07:00, ערוץ 2