בתחקיר ששודר על שרת התחבורה מירי רגב בתוכנית "המקור", נחשף כי השרה פעלה ב"שיטת הרמזור" שלפיה העניקה עדיפות לרשויות המקומיות שמיטיביות איתה פוליטית, ללא הצדקה מגורמי המקצוע במשרדה, זאת כדי לטפח את הקשר עם פוקדי קולות בולטים ולקדם עצמה בפריימריז לרשימת הליכוד.

התחקיר עורר תגובות רבות, גם בתוך המערכת הפוליטית. הבוקר התייצב לצד השרה רגב חבר הכנסת דני דנון, חברה לסיעה. "לא ראיתי את כל התחקיר, רק חלקים ממנו. עדיין לא ראיתי את התגובה של השרה רגב. אני מאמין שיש לה תשובות טובות לדברים שהוצגו שם ושהיא תענה על כל הטענות האלו", אמר דנון ב"חדשות הבוקר", "יש לי תחושה שבגלל שזו מירי רגב זה זוכה לווליום מוגבר. אם זו הייתה השרה מרב מיכאלי וראשי רשויות מיהודה ושומרון, יכול להיות שזו הייתה כתבה קטנה בעיתון, בשוליים".

"מיכאלי עיכבה את הכביש בעוטף חווארה. נהרגו מתיישבים שנסעו בתוך חווארה ולא בעוקף. אני רואה בזה טעם לפגם וחוסר אחריות ציבורית. כמובן שתקציבי ממשלה צריכים להיות מחולקים בצורה פרופורציונלית, לפי קריטריונים מאוד ברורים. אני לא חושב שאפשר מכתבה להחליט שאלה העובדות. ראינו בעבר כתבות שהתגלו כלא נכונות".

דנון התייחס גם לחוק הגיוס שצפוי להגיע לדיון בממשלה היום: "זה בסיס להתחיל את התהליך ששנים מדברים עליו ולא קורה. כמו שהוא מוצג כרגע, החוק הזה לא מושלם. כשהוא יגיע לכנסת, צריך לתקן אותו. בשיח, בעבודה פרלמנטרית, צריכים להעלות את מספרי מכסות המתגייסים. צה"ל צריך חיילים. הייתי אתמול בדרום, דיברתי עם קצינים. צה"ל צריך כוח אדם".

אם הצעת החוק תישאר במתכונת הזו, האם תרים את ידך בעד?
"הצעת החוק לא תישאר במתכונת הזו. המספרים צריכים לעלות. צריכים להגיע ליעדי גיוס במספרים יותר משמעותיים. אם הגענו ל-3,000 בשיא, אי אפשר לרדת ל-1,000 עכשיו. בקרב החרדים יש קולות שונים. זו לא מקשה אחת. לאותה הצעת חוק שהיום הם מסכימים לה, הם התנגדו לפני שנתיים. יש עם מי לדבר. יש בכנסת חברי כנסת ושרים חרדים שמבינים את גודל השעה ומוכנים לבוא בדברים. אני מקווה שהם יידעו למשוך איתם גם את הכוחות האחרים".

מה חשבת על דברי ניצן אלון, שאמר: "אנחנו מיואשים. עם הרכב הממשלה הזה לא תהיה עסקה"?
"לא ידוע לי שהוא אמר את הדבר הזה, לא שמעתי את זה בקולו. סך הכל יש שיתוף פעולה טוב בין כל הדרגים שמנהלים את המשא ומתן. הקושי לא אצלנו. הקושי בצד השני, שמקשיח עמדות. ככל שאנחנו מתפשרים, הם מקשיחים את העמדות שלהם".

לפי הסקרים, הציבור חושב שהממשלה לא עושה מספיק כדי להחזיר את החטופים.
"הציבור דורש תוצאות וזה לגיטימי, אבל חמאס אומר לנו היום: אנחנו לא מתקדמים עד שלא תודיעו, עם ערבויות בינלאומיות, שהמלחמה נפסקת ואנחנו נשארים בשלטון ברצועת עזה. הם יכולים להכריז על ניצחון מוחלט באירוע הזה. זו עצם המחלוקת, צריך לחדד אותה ולומר אותה לציבור. אני חולק על זה שהמלחמה צריכה להימשך שנים. הפעילות הצבאית צריכה להימשך זמן ארוך, אבל המלחמה, בעוצמות שלה, אנחנו מושכים את הזמן. סיירתי בדרום עם השגרירה ניקי היילי. פגשנו קצינים בכירים. היה קשה מאוד להסביר למה אחרי שבעה חודשים צה"ל, עם כל העוצמות שלו והכוח שלו, נמצא איפה שהוא היום. את השלב העוצמתי היינו צריכים כבר לגמור מזמן - את התמרון ברפיח, את מחנות המרכז. התחלנו בכוח רב, הפעלנו לחץ על חמאס - וכך הבאנו עסקת חטופים. היום זה לא קורה. הבעיה העיקרית זה שאנחנו זזים לאט מדי במערכה הזאת".