לזמרות נטע ברזילי ואנה זק יש הרבה מן המשותף. את שתיהן התרגלנו לראות ולשמוע בכל מקום, מובילות את מצעדי השירים. שתיהן רוקדות, נטע עושה זאת אפילו על רחבת הריקודים של "רוקדים עם כוכבים" (פרק הדחה הערב, חמישי, אחרי החדשות, ערות 12). כעת, הן משתפות פעולה בקמפיין הביוטי של "סקארה", ובריאיון זוגי מהסט הן מספרות לנסלי ברדה ב"חדשות הבוקר" על החוויה. "נטע הצטרפה וזה הכי כיף בעולם", אמרה זק. זוכת האירוויזיון רגילה לתת מקום לרגשות שלה, ולא הסתירה אף היא את ההתרגשות. "זה כי, ברמות, הכל חדש לי. זה קמפיין ביוטי ראשון. מרגש להיות ליד אנה, יש פה אווירה מדהימה. אנחנו יפות וחמודות", הצהירה.

נטע, זו הפפעם ראשונה בעבורך בקמפיין ביוטי. איך זה?
ברזילי: "מדהים ביופיו, חוויה מטורפת לראות את הסט המגוון הזה. יש איתנו דוגמנים ודוגמניות מכל הקשת האנושית. זה יפיפה להיות חלק מזה".

זק: "'סקארה' כל הזמן מחדשים ומגוונים. הקמפיין הזה הולך לצאת ממש יפה".

אנה, יוצא לך לראות את נטע ב"רוקדים עם כוכבים"?
זק: "בטח, אין מושלמת כזו. יצא לי לראות כמה נאמברים, נטע מדהימה. מדהים לראות איך עוברת מעולם אחד לאחר, זה קשה ברמות. אני מעריכה אותך ואת עושה את זה מדהים. תפסתי את נטע מעסה את הרגל בבוקר ואמרתי לה: 'איך את עושה גם את זה וגם את זה'".

ברזילי: "אני מבחינתי קיבלתי הפסקה, זה ברייק. זה שמאפרים אותי, עושים אותי יפה ואני לא צריכה לרקוד סלסה זה קונספט גאוני".

אנה, זה עושה לך חשק גם?
"אני לא פוסלת כלום, זו תוכנית מדהימה".

נטע, הוצאת אלבום חדש בעברית. איך זה לחזור לעברית בתקופה הזו?
"לא יכולתי לדבר בשפה אחרת מאז 7 באוקטובר. לא יכולתי לעשות, לכתוב או לדבר עם העוקבים. הכל יצא בעברית. לא הרגשתי שאני מסוגלת נפשית לעשות את זה. כשנכנסתי לחדרים יצירתיים, פתאום יצאו ממני לחנים ומילים בלי להתאמץ. אם פעם הייתי אדם מאוד הישגי שחשוב לי להפציץ להיות ראשון, עכשיו פשוט חשוב לי שיהיה נעים לאנשים סביבי בתקופה שמרגיש שהכל מתפורר. זה מרגיש לי התפקיד של מי שיכול להאיר, אז שיאיר. זה כבוד וזכות ליצור פה בישראל".

דיברת לעומק גם על התהליך שעברת בזמן האחרון.
"זה בעיקר פנימי, משהו שכל הזמן חשוב לי להגיד. אני עוברת טלטלה בריאותית משוגעת בחיים שלי ומנסה למסך את התגובות מבחוץ, כי הן נורא מבלבלות. אני עדיין לא בסדר, הייתי חיה מלאת ביטחון תמיד. לקח לי המון זמן לבנות ולעשות את זה. זה חדש לי, אני מתרגלת לזה, וכיף שיש קמפיין כזה שיוצא לי להכיר ולחקור מחדש את עצמי. זה חגיגה, באמת".

ובתוך התקופה המורכבת הזו, גם אחת מזמרות הפופ המצליחות בישראל בשנים האחרונות הייתה צריכה למצוא את המקום שלה. "זו תקופה שלא קלה לאף אחד, גם לי לקח זמן למצוא את עצמי בכל הדבר הזה. מוזיקה זה תמיד היה דבר שבשבילי מקום מפלט ורגע כזה שאני נמצאת במקום שאני לא צריכה לחשוב על שום דבר, רק ליהנות מהרגע", סיפרה זק. "לקח לי המון זמן להבין איפה המקום של המוזיקה שלי בכל הדבר הזה, זה הרגיש לי צבעוני ושמח מדי. תמיד היה לי מערבולת רגשות, זה מתאים או לא מתאים. מצאתי שזה הדבר שמחזק אותי בתקופה הזו, אני שומעת המון מוזיקה, בכל פעם שיוצאת זה עושה לי טוב. אמרתי שאהיה שם בשביל הקהל שלי ובשביל מי שמחכה לזה. אני נורא מתרגשת מהשירים שיצאו, כל שיר זה כמו תינוק לעולם".

ביקרת את בן הזוג בארצות הברית. עושה רושם שאתם צולחים את זה?
"כיף לשתף בדברים חדשים שאנחנו עושים במוזיקה, הוא הכי מפרגן בעולם. אנחנו בשלט מאוד רחוק, אבל כשיש רצון, אהבה ותקשורת נכונה אז הכל אפשרי. יש בזה המון יתרונות, אנחנו מתרכזים בזה, זה הכי שווה בעולם".

לסיום, נטע אנחנו לקראת הלייבים בתחרות. את רואה את עצמך מגיעה לשלב הזה אולי לגמר?
"ברור, אבל אני אדם ריאלי, ויודעת שהתחרות כל כך קשה שזה נורא תלוי בכמה טובה אהיה. יש לי קבוצה קשה, יש את מאיה, טל ואון. זה כל כך קשה לנצח את הרקדנים האלה, אני רק מקווה שיהיה לי ספוט גם לילדה כמוני".