כ-60 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו איתנו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התכנית הרביעית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 426 שחקנים מעפולה, 5,279 מהשחקנים היו סטודנטים שניסו לשמור על המיליון ו-1,779 מתוך כלל השחקנים היו אנשי צבא או העוסקים במקצועות האבטחה.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים, התחולל הערב מהפך - לראשונה העונה, המין הגברי כבש את הפסגה והפך למין החכם יותר הערב מאחר והגברים הצליחו להגיע לציון גבוה יותר מאשר הנשים. כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו תשעת הזוכים המאושרים באייפד 2:

הפרסים הנחשקים לזוכים (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
25 מכשירי אייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון
1. ליטל ביטון
2. פזית פוקץ'
3. שי שבת
4. הילה עייש
5. ניר ברבי
6. גיא חדי
7. שגיב רפאלי
8. שני לוי
9. מורן בן אהרון

הזוכה המאושר העשירי ייחשף ביום ראשון הקרוב.

על מה נפלתם?

לאחר שקלול התוצאות וחישוב התשובות שאתם עניתם במהלך התכנית, 69 אחוזים מכם איבדו את כל הכסף יחד עם זוג הבנות שי ואסתר, בשאלה "לאיזו דת יש יותר מאמינים". אמנם יש הרבה מדינות איסלאמיות אך יש יותר מאמינים בדת הנצרות מאשר באיסלאם.

בהמשך המשחק, 54 אחוזים מכם שכחו, כמו הזוג גילי וליאור, ש"החמישייה הקאמרית" שודרה ביום השידורים הראשון של ערוץ 2 ואיבדו את כל הכסף. אך גילי וליאור המשיכו להיות חזקים לאורך המשחק והגיעו לשאלה השמינית עם רבע מיליון שקלים והצליחו לענות נכונה על השאלה האחרונה.

רוצים גם לשחק באולפן על מיליון ש"ח? הירשמו עכשיו לעונה הנוכחית ובואו לשחק!

עידו זלצברג לא מפיל את המיליון
עידו זלצברג שומר על המיליון | צילום:

מתוך עשרות אלפי השחקנים, עקבנו אחר משפחת גבאי שהגיעה למקום 21,131 ואחר ה"אינגה בר", שהקימו טורניר "אל תפיל את המיליון" הראשון מסוגו בארץ, שהגיעו למקום 32,141. מבין כל השחקנים הערב שהם גם חברים בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק, הגולש עידו זלצברג שלח לנו את הדרך שלו לנסות ולכבוש את הפסגה.

כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו והעלו תמונות שלכם משחקים אל תפיל את המיליון עם כל המשפחה!

ובמקום הראשון...

אך רק אחד מכם - שי רחמן מנתניה, הצליח לגבור על כולם ולקבל את שיחת הטלפון המיוחלת מארז טל ואלירז שדה ואת ההזדמנות לשחק בשידור חי על חצי מיליון שקלים.

בשאלה הראשנוה הוצגו בפני שי ארבע תשובות: דיזל , פחם, חשמל או גז. השאלה הייתה: "רכבת ישראל נוסעת בעיקר על...". שי לא התלבט והחליט לשים את כל הכסף על דיזל וזו אכן הייתה התשובה הנכונה והוא המשיך לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השניה הוצגו בפני שי ארבע תשובות: אסי כהן, יהודה לוי, קרן מור או גיא עמיר. השאלה הייתה: "מי לא שיחק בסרט של ספילברג?". שי התלבט תחילה והחליט לפצל את הכסף ולשים רבע מיליון שקלים על יהודה לוי ורבע מיליון שקלים על קרן מור. התשובה הנכונה הייתה קרן מור ושי המשיך לשאלה השלישית עם 250 אלך שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניו ארבע תשובות: עופר לוי, זובין מהטה, מוש בן ארי או תיסלם. השאלה הייתה: "מי מהבאים לא הופיע בהיכל התרבות בתל אביב בשנה האחרונה?". שי החליט לפצל את הכסף שוב בין מוש בן ארי ותיסלם. התשובה הנכונה הייתה אכן מוש בן ארי ושי המשיך לשאלה הרביעית עם 125 אלף ש"ח.
בשאלה הרביעית הוצגו בפני שי ארבע תשובות: אשכולית, אפרסמון, קרמבולה או קיווי. השאלה הייתה: "איזה פרי נוצר מהכלאה של שני פירות אחרים?". שי החליט לשים את כל הכסף על אפרסמון אך בשניות האחרונות החליט לשים 75 אלף ש"ח על קרמבולה ו-50 אלף על אפרסמון. לצערו התשובה הנכונה הייתה דווקא אשכולית ושי רחמן איבד את כל הכסף.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת