הפרסומת של בזק באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מממוצע הזכירות החצי-שנתי בסקר הפרסומות הזכורות והאהובות, העומד כעת על 11.3%.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי הטוויסט הלא צפוי בסיום הפרסומת, שבו האימא צועקת על ילדיה למה הם לא מתקשרים לנייד מהבזק, מעלה חיוך על פניו של הצופה ומצליח לייצר זכירות ואהדה גבוהים יחסית אצל הצופים. יחד עם זאת יצויין כי שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 20.2%.
הפרסומת של yes באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה משמעותית ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-34.4 מיליון דולר (לעומת כ-42.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).
הירידה במספר הפרסומות ששודרו ובסך התקציבים שהושקעו השבוע ניכרת גם בהשפעתה על דירוג הפרסומות ברשימת הזכורות והאהובות, שכן 4 פרסומות שדורגו ברשימה (תנובה, בנק דיסקונט, בנק מזרחי-טפחות וסלקום) לא שודרו כלל במהלך השבוע האחרון.