פעם נוספת הקרב הניצח על המילקי בפרסומת של שטראוס, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, מדורג במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי השימוש בסיפור המוכר של הקרב על המילקי בסופר, השאוב מהפרסומת למותג משנות ה-80, בשילוב פרזנטורים מוכרים, מצליחים לייצר שיעורי זכירה גבוהים לפרסומת.
הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 10.6%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.0 - שיעור זכירה דומה לממוצע החצי-שנתי.
כמו כן, הפרסומת של מילקי היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר - 315 בהשוואה ל-278.
כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה ביחס לשבוע שעבר, והשבוע הוא עומד על כ-42.8 מיליון דולר (לעומת כ-41.5 מיליון דולר בשבוע שעבר).