ישראל כץ הולך לשים על סדר יומו שני דברים חשובים: הראשון הוא המאבק בתאונות הדרכים והשני הוא לקרב את הפריפרייה למרכז על ידי רשתות של כבישים ורכבות וכך להפוך את ישראל למדינה אירופאית מתוקנת. הוא מחפש את הדרך לצמצם את הנפגעים בתאונות הדרכים ומעוניין לבדוק האם יש נחיצות ברכבת קלה בתל אביב ובירושלים.
מפלגה: ליכוד
תפקיד: שר התחבורה והבטיחות בדרכים
ת. לידה: 21/09/1955
מקום מגורים: מושב כפר אחים
מצב משפחתי: נשוי+ 2
השכלה: תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית. לימודי תואר שני באוניברסיטת בר אילן.
חבר כנסת מטעם הליכוד המכהן מאז הכנסת ה- 14. בטרם כניסתו לכנסת ישראל שימש כנשיא ועדת הליכוד. במהלך כהונתו היה חבר בוועדות הכנסת השונות: וועדת הכנסת, וועדת חוק חוקה ומשפט ובכנסת האחרונה היה חבר בוועדת הכספים ובוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. זוהי פעם שנייה שישראל כץ משמש כשר בממשלה כשהפעם הראשונה הייתה בכנסת ה - 16 כשר החקלאות ופיתוח הכפר. בתפקידו פעל לקידום החקלאות בארץ ובעולם, הקים את מועצת הצמחים ופעל בנושא משק החלב. כמחוקק הוא העביר את חוק 'ביתי הוא מבצרי', המכונה חוק 'שי דרומי', המאפשר הגנה עצמית כנגד מי שפרץ לבית, לבית עסק או למשק חקלאי וזאת מבלי לעמוד למשפט; חוק שאוסר על תומכי טרור ומדינות אויב להתמודד לכנסת; וחוקק את חוקי הנגב ששינו את פני הנגב לטובה. הוא הקים את השדולה למען הגולן אשר מטרותיה הם למנוע נסיגה מרמת הגולן, לחזק את ההתיישבות בגולן ולקיים פעילות ההסברתית בארץ ובחו"ל.
כיתבו בתגובות את הצעת החוק שלכם לשר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ