יש כל מיני סיבות להתנתק מחברת הכבלים, אבל אין ספק שמוות היא סיבה די טובה. אלא שבמקרה של איתן דגרי, גם זה לא הספיק. בינואר האחרון הוא רכש מנוי לאינטרנט של HOT, עבור העובד הסיעודי שטיפל באביו החולה. כחודשיים אח"כ האב נפטר, ודגרי פנה לחברת HOT בכדי לסיים את המנוי. נציג החברה הבטיח שאם הלקוח ישלח תעודת פטירה, ההתקשרות תסתיים. דגרי שלח את המסמכים, עברו שבועיים ואז הגיע חיוב נוסף.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il