כשלירון כהן, 24, נזקקה לתיקון קטן בשן קדמית היא פנתה למרפאת כללית סמייל ועליה קיבלה הצעת מחיר על סך 2,800 שח עבורה תקנת שן תותבת. כיוון שמדובר בטיפול אסתטי ולא הכרחי היא ביקשה לוודא שמדובר בהצעת מחיר סופית.
למחרת התייצבה במראפה והועברה לרופא אחר אשר הדביק לה שן זמנית ובסיום הטיפול הרופא בישר לה שתהיה חייבת לעבור ניתוח להארכת הכותרת. עד מהרה, היא מצאה עצמה עם חשבון של עשרת אלפים שקלים וביקשה להפסיק את הטיפול אך הרשת דרשה תשלום עבור התייעצות.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il