ד"ר יחזקאל כהן מכרמי יוסף, השתמש בשירותי השיחות לחו"ל של "013" כבר יותר מעשור. לפני כחמישה חודשים פנו אליו ממחלקת שירות הלקוחות של החברה והציעו לו להצטרף גם לשירותי האינטרנט שלה. כהן ענה שהוא מרוצה מספקית האינטרנט הנוכחית שלו ומוותר על ההצעה. אבל לפני כחודש כשהוא בדק את חישובי האשראי, גילה ש-"013" חייבו אותו בסך 42.7 שח עבור שירותי אינטרנט. כשהתקשר למוקד כדי לברר מה פשר החיוב, טענו בחברה שיש בידיהם הקלטה של שיחה בה הוא מסכים להצטרף לשירותי האינטרנט בהתחייבות לשישה חודשים כשאת שלושת החודשים הראשונים יקבל בחינם. כשכהן דרש לשמוע את ההקלטה, ב-"013" סירבו להשמיע לו אותה.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il