הנציגים הפעילים של חברת "עסקה נוחה" מתקשים לקבל תשובה שלילית, ולכן ממשיכים להתקשר ללקוחות גם אחרי שהם מבקשים להתנתק. לקוחה שביקשה לבטל את המנוי נתקלה בקנס, והחברה לא הסכימה להכיר בבעיותיה.
מהחברה נמסר כי הם חוסמים את הלקוחות שלא מעוניינים להתקשר איתם.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות