מכשיר הנוקיה הותיק של ליוש דוד, בן ה-67 מאשקלון, שבק חיים לאחר 9 שנות פעילות. ליוש ששילם במשך השנים 35 ש"ח בממוצע לחודש עבור ביטוח המכשיר, ניגש לסניף חברת אורנג' וביקש לתקן או להחליף את המכשיר. נציג השירות הודיע חד משמעית כי באורנג' לא מתקנים מכשירים מהסוג הזה כבר 5 שנים. כאשר בנו של ליוש שאל מדוע אביו משלם על שירות שהחברה למעשה לא מסוגלת לתת, הנציגים התקשו לענות.
מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il