יצחק אסא מהרצליה היה מנוי של חברת "סלקום" אך חברת "פלאפון" שלחה נציג שירות עם הצעה שלא יוכל לסרב לה. ב"פלאפון" הבטיחו כי ישלמו את קנס היציאה מ"סלקום" והציעו חבילה מבטיחה ומפתה הכוללת מגוון רחב של שירותים. מרוצה מהדיל, יצחק אסא חתם על העסקה, אך במועד החיוב החודשי גילה כי לחשבון נוסף חיוב על ההבטחות שהובטחו לו בחינם. בשיחה עם נציג המכירות שחתם איתו על העסקה, הסוכן טען כי אינו זוכר את העסקה.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il