אלירן עמר בן ה-24 מבאר שבע, קנה לפטופ של חברת HP בחנות של רשת אייבורי. פחות מיומיים עברו ורשת ההתקנה נתקעה על מסך כחול. עמר, פנה לרשת אייבורי אבל הטכנאים לא הצליחו לאבחן את הבעיה והחליטו לשלוח את המחשב לחברת HP. אחרי שבוע, המחשב הוחזר לאלירן והתקלה חזרה על עצמה כבר באותו היום. כשהמחשב נשלח לתיקון בפעם החמישית, אלירן זכה להבטחה ממנהלת שירות הלקוחות כי תפקח באופן אישי על הטיפול ותעניק לו פיצוי על עוגמת הנפש. אתם יכולים כבר לנחש מה קרה.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il