המזגן בחנות הבגדים של שגיא קדוש, בן 33 מגבעת שמואל, החל לטפטף במרכז החנות לפני שבוע וחצי. אחת המוכרות התקשרה למוקד השירות של חברת "אלקטרה", יצרנית המזגן, כדי להזמין טכנאי. במוקד הסבירו שעלות הביקור היא 230 ש"ח וביקשו את פרטי כרטיס האשראי של קדוש. כעבור יומיים הגיע לחנות הטכנאי של אלקטרה ומיד הודיע שלא יוכל לתקן את המזגן כי הסולם שלו קצר מידי. קדוש הציע להביא סולם ארוך יותר, אבל הטכנאי הסביר שאינו יכול לעבוד עם ציוד שאינו שלו מטעמי בטיחות. לפני שעזב את החנות, הבטיח הטכנאי לדבר עם אלקטרה לוודא שלא יחוייבו עבור הביקור. אתם יכולים לנחש מה קרה כשקדוש הציץ בחיובים העתידיים של כרטיס האשראי שלו.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il