גל קדם, אילתי בן 27, נסע לפני שלוש שנים לטיול במזרח עם כרטיס פתוח. לפני שנסע פנה לחברת "012 סמייל" וביקש לבטל את המנוי שלו אבל לנציג ממחלקת שירות הלקוחות הייתה הצעה אטרקטיבית: במקום לבטל את המנוי, הוא יוקפא וכשקדם ישוב מהטיול ויחדש אותו, הוא יקבל במתנה 30 סרטים בבלוקבאסטר. קדם הסכים, נסע לטיול, הכיר את מי שלימים הפכה לאשתו, חזר לארץ, השתקע באילת וברצף האירועים בעיר הלוהטת שכח מהמנוי הקפוא. לפני כחצי שנה, כמעט שנתיים אחרי שחזר, נחת בתיבת הדואר שלו מכתב מאינטרנט זהב לפיו הוא חייב בתשלום חודשי על סך 31.8 שח עבור שירותי אינטרנט. קדם יצר קשר עם אינטרנט זהב ואז בישרו לו את מה שנציג מחלקת שימור הלקוחות לא טרח לציין בשיחה ההיא הראשונה.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה.
בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il