ראובן ברדיצ'נסקי מאבן יהודה, פנה בדצמבר האחרון לחברת YES וביקש להצטרף. בחברה הציעו לו חבילה ב-188 ש"ח לחודש. כיוון שביתו בת ה-10 היא חובבת מושבעת של ערוץ לוגי, ברדיצ'נסקי ביקש לוודא שהחבילה כוללת את הערוץ. איש המכירות הסביר שהערוץ הינו ערוץ בתשלום נפרד אך הוא מאשר לו לקבל אותו בכל זאת וללא תוספת תשלום. אלא שכבר בחיוב הראשון התברר שחברת YES לא עמדו בהבטחה.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il