לקסוס, מותג היוקרה לבית טויוטה, נשאה עימה כבר בהופעתה הראשונה בעולם הרכב, את מוניטין האמינות המשובח של חברת האם.
למרות שלא התהדרה ביוקרה ה"ישנה" של מתחרותיה - מכוניות הפאר (בעיקר הגרמניות), היא הציגה שקט, נינוחות ובעיקר רמה גבוהה של שירות לקוחות. למרות עיצוב לא ממש מזוהה ובודאי שלא מקורי, הסתכל המותג היפני שיוצר ונמכר בעיקר בארה"ב, ישר אל בין הפנסים של המתחרות המיוחסות, ובמהירות מרשימה עבור מותג חדש טיפס אל עבר צמרת הקבוצה.
לפני עשור, הגיעה לקסוס גם לישראל וגם כאן בלטה ברמת שירות חריגה, בנינוחות ובמוניטין אמינות שנרכש במהירות. אך ללקסוס לא היה די בהצלחה לה היא זכתה וזוכה בעיקר בארה"ב, והיא חפצה גם בנחשקות בשוק האירופאי. זו כידוע קל יותר להשיג עם מכונית ספורטיבית מאשר עם מכונית נוסעים, גדולה ומפוארת ככל שתהיה. כך נולדה ה RC-F. מכונית ספורטיבית, מדהימה ביופיה המוחצן, עם מנוע גדול (5 ליטר) אדיר כוח (477 כוחות סוס), בעל הנעה אחורית ותו מחיר תואים (כ-720 אלף ש"ח).
בימים אלו הגיעה לשוק הישראלי האחות הקטנה, הצנועה והמושגת יותר של הלקסוס האימתנית – RC-F SPORT וזה המכונית אותה אנחנו בוחנים.
העיצוב החיצוני מדהים. היא לא מוחצנת ומוגזמת בקימוריה ושריריה כמו האחות הגדולה, אולם היא רחוקה מכל מכונית אותה הציגה לקסוס עד היום. שני המומחים סברו שהיא יפיפיה, אך דני סבר שהיא אינה יכולה לחלוק ציון שווה עם האחות הגדולה והמרשימה יותר, ולכן העניק לה את הציון 10 אבל עם "מינוס".
גם תא הנוסעים מרשים ביותר, עם רמת גימור משובחת עד הפרט האחרון, גוונים רגועים ונוחים לעין ושפע של אבזור נוח שמסייע לנהג ליהנות מהשהייה והשימוש במכונית. גיא התלהב מתפעול המערכות השונות באמצעות גלגל המונח קרוב לידו של הנהג. דני, שמתנגד באופן כללי למסכי מגע, כי לדעתו הם מסוכנים לשימוש על ידי הנהג, הסכים עם התלהבותו של גיא. שניהם נהנו מהאוויר הקריר שנשב מהמושב וצינן את אחוריהם. לבסוף, הציון שנתנו עבור תא הנוסעים היה 9.
דני, שבחן גם את ה-CR-F, התקשה להלתהב ממנוע ה-2 ליטר טורבו שדוחף את ה- F SPORT. הוא אהב את ההנעה האחורית, את ההיגוי הנוח, אמר שהכוח (המנוע מספק 245 כוחות סוס) בהחלט מספק לכל מטרה שאינה ממוקמת במסלול מרוצים. גיא אהב את הנינוחות בנסיעה ובנהיגה, את תחושת ההגה וגם את העוצמה. דני העיר לו שעבור 370 אלף ש"ח, הוא לא מצפה לפחות. הציון עבור ביצועים ונסיעה שהעניקו השניים היה 8. ואחרי יום ארוך של מבחן דרכים, שניהם הסכימו פה אחד שמדובר ב"אחלה אוטו".