אחרי שאיתי לוי עשה קעקוע של עצמו, הפעם זה דווקא מגיע ממישהי שמאוד מעריכה את הזמר. גל מנדל, צעירה שאוהבת ומזדהה עם הזמר ושופט הכוכב הבא לאירוויזיון 2020, החליטה לקעקע את פרצופו על רגלה, ולא מתחרטת לרגע. 

בראיון לחי בלילה סיפרה מנדל כי היא חשה עמו הזדהות והוא עוזר לה להתגבר על הרגעים הקשים: "זה בטח יישמע מאוד בנאלי, עוד אחת שעושה זמר, אבל לא. איתי הוא אדם מאוד אהוב ומוערך על ידי. אמנם לא קעקעתי את עצמי, אבל בעצם יש לנו את אותו הסיפור. הוא נשלח לאימוץ עקב בעיות בבית ואבא נרקומן, אני נשלחתי לאימוץ בעקבות בעיות בבית ואמא נרקומנית. שנינו עברנו חיים מאוד קשים, ודרך ההתמודדות שלנו היא שהוא שר ושאני שומעת את השירים שלו. זה מאוד עוזר. הרבה לא מבינים וחושבים שסתם קעקעתי אותו כי אני מושפעת ומעריצה, אבל זה הרבה מעבר לזה". 

הבחורה שקעקעה את הפנים של איתי לוי (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
הקעקוע. דומה או לא? | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

בעוד כמה שנים תסתכלי על הרגל ותגידי 'הגזמתי'?
"הוא מעלה בי חיוך. אני מאוד אוהבת לראות אותו, זה הקעקוע הכי משמעותי שלי. אני ממש שמחה שעשיתי את זה ואני לא חושבת שאתחרט עליו. וגם אם אתחרט, חיים רק פעם אחת. אז עשיתי את הטעות שלי ואלמד לתקן אותה. יש דרך לתקן". 

הרבה אומרים שזה לא ממש דומה לאיתי.
"יכולים להמשיך להגיד, כנראה שהם לא רואים טוב כי זה איתי לוי על הרגל. כל עוד אני רואה דמיון, זה הכי חשוב. הקעקוע עליי ולא על אף אחד אחר". 

אם איתי צופה בנו, מה תגידי לו?
"אני מטורפת עליך איתי". 

הבחורה שקעקעה את הפנים של איתי לוי (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"לשנינו יש את אותו הסיפור". גל מנדל | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12