כשדניאל ואליה, בני זוג טבעונים מתל אביב, עלו עם הקמפיין שלהם לאתר הדסטארט הם לא דמיינו את ההצלחה המטורפת ואת התגובות הנלהבות שהם יקבלו תוך שעות ספורות. אבל רגע, בואו נחזור להתחלה: דניאל ואליה עברו מסע ארוך ומייגע בן שנתיים עד שמצאו את המתכון המושלם לשוקולד "חלב" ללא חלב. כדי לממן את הציוד היקר ולהתחיל לייצר את השוקולד באופן מסחרי, הם החליטו לפנות לאתר מימון ההמון - הדסטארט, ולפנות לטבעונים ולרגישים ללקטוז כדי שיעזרו להם להגיע אל היעד המבוקש והצנוע של 30,000 שקלים.
>> לקמפיין "שוקולד פנדה" בהדסטארט
למה שקרה אחר כך, הם כבר ממש לא ציפו: בתוך 15 שעות הם הגיעו ליעד המקורי של 30 אלף שקלים, אחרי 36 שעות הם הכפילו אותו – והיום הם כבר עומדים על סכום של מעל 120 אלף שקלים – ועדיין נותרו להם עוד 20 יום לסיום הקמפיין. "אנחנו מעריכים שכל התמיכה הזו נובעת מכך שהמוצר באמת חסר בשוק", אומרת אליה, ולנו לא נותר אלא לחכות לטעום את השוקולד המדובר.
חי בלילה: א'-ג' ב-23:25