הכתבת הכלכלית של חדשות 12, עמליה דואק, רגילה בדרך כלל לסקר מקרים בהם חברות ונותני שירות פוגעים, מנצלים ומנסים לעקוץ את הלקוחות שלהם. אך הפעם, עמליה היא הקורבן.
>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"
כפי שחשפה ברשתות החברתיות, דואק הגיעה לחנות במטרה לרכוש רהיטים חדשים. לאחר ששילמה מקדמה וכשהבחינה שההזמנה מתעכבת, ניסתה ליצור קשר עם החנות ועם בעלי הרשת אך אלה סגרו את הטלפון וסירבו לספק תשובות והסברים.
למזלה הגדול, דואק סיפרה כי הצליחה לבטל את תשלום המקדמה דרך חברת האשראי וקיבלה את כספה בחזרה: "הלקח מבחינתי הוא תמיד לחכות עם התשלום המלא עד לקבלת הסחורה".
"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12