מאז פרוץ המלחמה, העיתונאית ומגישת חדשות 12 אדוה דדון נכנסה מספר פעמים לתוך רצועת עזה כדי לדווח על הלחימה העזה המתנהלת במקום. בשיחה עם רפי רשף בתוכנית "אינטימי" שתשודר הערב (רביעי, אחרי גיא פינס, ערוץ 12), חושפת דדון כי רגע לפני שנכנסה לעזה בפעם השנייה, לאזור הקרבות בח'אן יונס, גילתה כי היא בהיריון מבן הזוג, ידין גלמן.

"גיליתי שאני בהיריון בבוקר שנכנסתי לח'אן יונס, שהיה אז האזור הכי מסוכן ועצים בלחימה", היא מגלה, "אמרו לנו שאנחנו הולכים לראות את הבית של סינוואר. לפני שיצאתי, זה היה בארבע בבוקר, ידין היה בבית חולים, החלטתי לעשות בדיקה. הייתי בטוחה שהתשובה תהיה שלילית אבל עשיתי ליתר ביטחון".

"ראיתי שזה חיובי. הסתכלתי על זה, זה הסתכל עליי וחשבתי לעצמי: אוקיי, מה עכשיו? לא יודעת, נטפל בזה אחר כך. הכנסתי את זה לתיק ונסעתי לעזה".

"היה לי בראש שאני הולכת להגיע לבית של סינוואר, שאנחנו הולכים להראות איך צה"ל הגיע עד לשם ועוד מעט יגיע גם אליו ושאני הולכת לשבת בכורסה שלו, כמו בתמונה המפורסמת. כשהגענו ראיתי מכתש שחיל האוויר יצר מההפצצות ושאין שום דבר. רציתי לזרוק לו את בדיקת ההיריון, להשאיר לו אותה שם כנקמה על מה שקרה לידין ב-7 באוקטובר".