השרה מירי רגב קיבלה את תפקיד תכנון הטקס הממלכתי לציון שבעה באוקטובר ואמרה דברים שעוררו סערה. לאחר מחאות מצד הקיבוצים שנפגעו בטבח בשבת השחורה ומשפחות שכולות שהתנגדו לטקס זיכרון בהובלתה, השרה התייחסה לכל אלה ואמרה שהיא "מתעלמת מהרעשים".

היום (ו'), מעיין אדם התייחסה בתוכניתה לסערה ושיתפה את נקודת המבט שלה בתור היועצת והדוברת לשעבר של השרה רגב וגם בתור אחות שכולה. "אני רוצה להגיד משהו על השרה רגב, כי מדהימה לצערי היכולת שלי לראות את הדברים משתי הזוויות", אמרה. "אני חושבת שהיא עושה טקסים מצוינים, אני הייתי גאה בכל הטקסים שהיא עשתה, גם בתקופת כהונתי וגם אחרי. הם טקסים רגישים, שרואים את כל העם, שאף פעם לא יצרו כאן מחלוקת, מאחדים והיא טובה בזה".

"היום אני משפחה שכולה", המשיכה אדם והוסיפה פניה אל השרה רגב ומארגני הטקס. "לשמוע אותה מדברת ואומרת 'רעשי רקע', ולשמוע 'הטקסים האלטרנטיביים' - את הטקס האלטרנטיבי, הטקס הוא שלנו. הטקס הוא של האנשים שהחיים שלהם השתנו ונרמסו כשאת על ההגה. לא אני האלטרנטיבה, אתם תהיו האלטרנטיבה. אנחנו נשב ונחכה בצד ליום שבו אנחנו נוכל לבחור מחדש את מי שאנחנו בוטחים בו".

בסיום דבריה, אדם המשיכה את הפנייה אל השרה רגב: "את עושה טקסים מצוינים, אבל הטקס הזה הוא אחר. היה צריך המון רגישות ומעבר על המילים. הקול שלי רועד כי מצד אחד אני מגישה את התוכנית הזאת ואני צריכה לעשות את זה בצורה מקצועית, ומצד שני אני נורא מתרגשת", אמרה ופנתה אל חברי הפאנל: "עבר זמן, תיזכרו מה הרגשנו כלפי מי שהיה על ההגה ביום הזה עם המחבלים על אופניים, חוצים לכאן באלפים ושוחטים, אונסים וטובחים - תיזכרו ביום הזה, לא האמנו כמה חסרי אחריות האנשים על ההגה".