העונה המותחת של "רוקדים עם כוכבים" (פרק חדש בשבת אחרי החדשות, קשת 12) רק התחילה וכבר נמצאת בשיאה, הלחצים נהיים יותר ויותר מורגשים כשהזוגות המצוינים עולים לרחבה, נותנים את ההכי טוב שלהם ובסופו של דבר נאלצים ללכת הביתה. לצד המתח ישנם הכוכבים שנדמה כאילו נולדו על רחבת הריקוד, למשל דור הררי. הכוכב והרקדנית ג'וליה שחר דיברו עם גלית ויואב מחדר החזרות וסיפרו על הלחץ הגובר ודרכי ההתמודדות איתו.

איך אתה מתמודד עם הלחץ שמוטל לך על הכתפיים?
"אנחנו מתעסקים ומתרכזים בנו, יותר נכון אני מתרכז בג'וליה. האמת שכל האימפקט הזה הוא מחמאה אחת גדולה. זו זכות ורגע מטורף. אני חוטף הלם אבל מנסה לחבק את זה. מה שאני עושה זה לקום מוקדם, להגיע לסטודיו, להגיד לג'וליה 'כן' על הכל, לעמוד זקוף ולעשות כל מה שצריך".

ג'וליה, כשקיבלת את דור, הבנת איזה יהלום יש לך בידיים?
"כן, קודם כל, שמחתי, צרחתי מרוב אושר. אבל ידעתי שגם את היהלום הכי מלוטש אפשר ללטש עוד קצת. יש לנו הרבה הרבה עבודה ואנחנו עובדים על ללטש אותו עוד ועוד. אני מכירה את דור קצת מעולמות התיאטרון והמשחק ואני יודעת כמה מוכשר הוא וכמה פיזי".

בביצוע האחרון הדהימו הררי ושחר את השופטים בריקוד פוקסטרוט לצליליי השיר "New york, New york" המחמאות שקיבלו מהמקהל ומהשופטים לא הפסיקו לזרום ובמיוחד ביקורת של אחד השופטים הקשוחים בפאנל, דוד דביר, "עצמתי את העיניים ולרגע ראיתי את פרד אסתר וג'ינג'ר רוג'רס" אמר לאחר הביצוע. "מפה אין לאן להתקדם" אמר הררי ושחר הוסיפה: "אני תמיד אומרת, לא לעולם חוסן. לא לתת לתגובות הטובות האלה להשפיע עלינו ולהרגיע אותנו, הטריק זה לא ליפול למחמאות".