כאב ראש חיובי: העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" נפתחה השבוע בסערה עם אירוע פתיחה כפול בו קיבלנו את הביצועים של כל הזוגות. מעל לכולם נראה כי אירוע השיא היה הנפילה של קים אור אזולאי על הראש בהמלך הריקוד, נפילה שאחריה היא המשיכה כמו כוכבת אמיתית.

רגע לפני ההדחה הראשונה של העונה שתתקיים בשבת (מיד אחרי החדשות, קשת 12), היא ובן זוגה המקצועי, הרקדן עידן אטיאס, דיברו עם יואב לימור וגלית גוטמן, פרגנו לשאר הזוגות וחזרו לאירוע הדרמטי. "מרוב האדרנלין הנפילה לא הייתה פקטור, לא הספקתי לעכל את מה שקרה והמשכתי לרקוד וזה המזל שלי. רק כשדיברו איתנו השופטים ולוסי הבנתי שהתרסקתי על הראש ואז התפרקתי", סיפרה קים.

עידן, בעבורך זה הפעם הראשונה בתוכנית. מה אתה מרגיש ברגע שאתה קולט שקים נפלה?
"לא כל כך עיכלתי את הרגע. לחשתי לה: 'קומי ממשיכים'. זה היה רגע מלחיץ אבל רק כשסיימנו את הריקוד הבנו מה קרה".

קים: "זה יותר קשה לצפייה, כשצפיתי בפרק התחלתי לבכות וזה החזיר אותי אחורה. לראות את זה מהצד היה מלחיץ יותר מלחוות את זה באותו הרגע".

איך עולים שוב על הרחבה?
"אין ברירה, קיבלנו החלטה שלא מתעלמים מזה אלא מקבלים את זה. מדברים את זה ביחד וגם בחזרה הראשונה אחרי הנפילה עשינו שוב את ההרמה הזו. כמו רכיבה על אופניים שצריך לעלות עליהם שוב כדי להעביר את הפחד. היינו ממוקדים ואנחנו באים לתת בראש בריקוד הבא. יש טראומה שמרחפת מעל אבל מה שלא הורג מחשל".

מאיזה זוג הכי צריך לחשוש?
עידן: "יש מתחרים מאוד חזקים העונה, יש את ליבי שהוא מטורף. כל כך הרבה מוכשרים ולא צריך להיות שאננים או מפוחדים. צריך להמשיך להתאמן ולהתעסק בעצמנו".

קים: "יש מתמודדים מאוד חזקים העונה וגם השופטים לא עיכלו עדיין את הרמה הגבוה וזה ממש דוחף קדימה. יש פה זוגות מטורפים אבל יש אפקט העונה של התקדמות, גרף ההתקדמות פה הוא מטורף - מה שנקרא צפו פגיעה".

מה חשבת על הביצוע המרגש של דידי ההרי?
"בכיתי כשצפיתי, לא הפסקתי לבכות. זה היה מאוד מרגש, ודידי הוא דוגמה מעולה למסר של התחרות: אתה בא לספר את הסיפור שלך. זה לא רק הטכניקה אלא מי אנחנו, מה אנחנו מביאים ודידי עשה את זה בצורה יוצאת דופן שהוא לקח על עצמו להגשים לה את החלום".