ביום ראשון ישודר פרק ההדחה הראשון של "רוקדים עם כוכבים". בחדר החזרות אפשר כבר למצוא את חזי דין והרקדנית ענבר לובלסקי שמתכננים לתת את המקסימום שלהם כדי לעבור את ההדחה הזאת ולא ללכת הביתה. לדין מתברר יש ממה לדאוג, אחרי שקיבל ביקורות קוטלות ומאוכזבות במיוחד מביצועיו בפרק ההשקה. "איזה ציון היית נותן לי?" הקוסם שואל את יואב לימור שעונה: "בתור חבר הייתי נותן לך 10, בתור שופט עדיף שלא אדבר".

"כשסיימתי את הריקוד, מבחינתי רקדתי פגז. עמדתי מול השופטים וחשבתי: 'אם הם יתנו לי 10, זה לא יהיה נעים כי יש עוד מתחרים, הם יהיו מנומסים'. באמת ככה חשבתי, ואז דוד דביר הרים את השלט עם המספר שלוש. והבנתי שכנראה אני צריך עוד להשתפר".

"אני לא יודע איך ענבר סובלת אותי, איך היא לא עזבה את הארץ כבר" הוא מספר. "טכנית אני יכול להיות אבא שלה, מפרידות בינינו 24 שנים. זה שהיא כל כך צעירה ממני גורם לי הרבה יותר להעריך אותה, ולהיות ילד טוב. למרות שיש לנו משברים, כל שתי חזרות אני צריך לבקש ממנה סליחה. אנחנו עובדים מאוד קשה לקראת פרק ההדחה ביום ראשון, האם הסביבה שלי מאמינה בי? אשתי כבר הזמינה כרטיסים לתאילנד ביולי. מבחינתה אין מצב שאני ממשיך". 

אנחנו מציינים היום שמונה חודשים למלחמה, אתה איבדת את האחיין שלך, איך אתה מתמודד?
"המשפחה שלי נמצאת באבל 7\24, זה שאני עכשיו מדבר פה וצוחק, לא אומר ששכחנו את החטופים ואת ההרוגים. גם אנחנו צריכים פסק זמן, כמה שעות ביום כדי להמשיך ולתמוך במשפחות ולעכל את האבל. אישית, כדי שאוכל להמשיך לתמוך במשפחה שלי, אני חייב את השעות האלה שאני פה בסטודיו עם ענבר, לצחוק, לרקוד ולשמוע מוזיקה. כדי שאוכל להמשיך להתאבל. אף אחד לא שוכח ולא עבר הלאה. כולנו עדיין בשבעה באוקטובר".