מצפים לגלגל ההצלה: אבי אבורומי וליטל לכטמן הודחו מ"רוקדים עם כוכבים" רגע לפני שלב השידורים החיים, אבל הם מקווים שנראה אותם שוב על הרחבה מהר מהצפוי. כל הזוגות שנפרדו מהתחרות יתייצבו לביצוע נוסף וילחמו על גלגל ההצלה שיחזיר אותם אל הבמה - בתקווה להישאר בתוכנית כמה שיותר.

היום (ו'), הזמר והרקדנית שהודחו הגיעו לריאיון אצל גלית גוטמן ואילנית לוי וסיפרו על הקשר הקרוב שנוצר ביניהם, הדרך שעברו בתוכנית והציפייה לקראת הביצוע שיקבע את גורלם: "אין לנו הרבה זמן לנוח כי רק הודחנו וישר יש את גלגל ההצלה", אמרה ליטל. "אנחנו האומללים שאין להם באמת זמן".

איך מסכמים את החוויה?
אבי: "היה הרבה יותר כיף מאשר קשה. אין ספק שזה באמת קשה, אנשים הרבה פעמים עוצרים ברחוב ושואלים: 'אתם באמת מתאמנים כל כך אינטנסיבי?', אני אומר להם: 'חבר'ה, אני לא רואה את הבית. מהבוקר עד הלילה רק רוקד, אני בואלס למקלחת'. זה באמת ברמה הזאת, אז אנחנו נגמרים שם אבל זה כיף".

ליטל: "הייתה חוויה מדהימה עם אבי, היה כיף".

מה עניין אותך כשקיבלת את הטלפון מההפקה? לאתגר את עצמך?
אבי: "כן, רציתי לגעת בעוד משהו. למה לא ללכת ולנסות, תמיד אני מנסה דברים חדשים. גם במוזיקה שלי, זה אף פעם לא מגיע בקו ברור. זה תמיד הולך ימינה, שמאלה, כיכר ואז פרסה, תמיד בודק וחוקר. לבן אדם כמוני שעושה מוזיקה, זה אומנות. מבחינתי זה היה ללכת ולראות אומנות בצורה אחרת וחדשה של ריקוד וזה כיף".

אבי וליטל עברו דרך ארוכה ביחד לאורך התוכנית והתרגלנו לראות אותו מפטפט בחדר החזרות ושומר על רוח חיובית. הבדיחות שלו עזרו גם לליטל להישאר קלילה, עליה סיפר: "ליטל באופן כללי בן אדם שצוחק המון. היו חזרות שהיא פתאום מתחילה לצחוק, ואני מסתכל עליה עשר דקות. היא בן אדם מאוד שמח. לא היה לי קשה להוציא ממנה את הילדותיות. היא זורמת עם הרעיונות שלי שלרוב הם ילדותיים, כי באיזשהו מקום אני מסרב להתבגר, נראה לי שהיא גם מסרבת להתבגר".

הכרנו דרך התוכנית צדדים אחרים שלך.
אבי: "הגעתי בניסיון לעבור משהו, לקבל הכוונה לדבר הבא. אני עושה מוזיקה ומופיע ברוך השם וכיף עם הקהל, אבל גם ביני לבין עצמי אני מחפש אופקים חדשים ולהראות צדדים מסוימים שלא תמיד ראו עד היום. הרבה צדדים כיפים ונחמדים אבל גם הרבה צדדים רגישים ועצובים".

אתה מרגיש שמכירים אותך יותר?
אבי: "כן, אני מרגיש שהקהל התחבר בעוד כמה צעדים לבן אדם שאני, ראה עוד כמה צדדים שהוא לא ראה עד היום. באופן כללי הקהל קיבל ממני משהו חדש, מרענן, מצחיק, מרגש, עצוב או הכל ביחד בתוך הדבר הזה שנקרא ריקוד. ממני ומליטל, לא יודע אם הייתי עושה את זה עם פרטנרית אחרת, לא הייתי מצליח לעשות את זה בצורה הזאת. אני מאוד שמח שזה קרה".

זמר, שחקן, עכשיו גם רקדן. לאן אנחנו הולכים מכאן?
אבי: "אנחנו ממש עכשיו מסיימים צילומים של סרט חדש שיהיה גם בקולנוע בקרוב. הייתי עם פאות ושיער, אנשים מסתכלים ואני לא יכולתי לספר שמשהו קורה. תוך כדי הצילומים ב'רוקדים עם כוכבים' הייתי גם בצילומים האלה. זה כיוון שאני אוהב, אני לומד כל הזמן. צריך להבין שיש דברים שאתה לומד אותם - אתה לומד להיות שחקן, זמר, אתה לא יכול פשוט להגיד שאתה זמר. אני אגיד שאני זמר כשאסיים את התפקיד שלי בעולם הזה".

שבוע הבא גלגל הצלה, אין לכם זמן להתקרר. עד כמה אתם רוצים לחזור לתחרות?
ליטל: "מאוד רוצים לחזור לתחרות. עבדנו מאוד קשה עד עכשיו ובא לנו להמשיך ליצור, כיף לנו ביחד. לא יודעת אם מותר לנו לגלות, נרקוד צ'ארלסטון".