כוכבים עולים: הזוג המנצח של "רוקדים עם כוכבים", דור הררי וג'וליה שחר עדיין לא מעכלים שהם אלה שניצחו מבין כולם. הם אומנם היו בולטים מאוד אבל צריך להודות שכל הזוגות שהגיעו לגמר היו לחלוטין יכולים לזכות, דווקא בגלל שהעונה הזו באמת הייתה מיוחדת במינה מבחינת רמת הביצועים. השניים הגיעו לאולפן של גלית ואילנית וסיפרו על הקושי שחוו במהלך העונה, השילוב של הררי בין הריקוד ללחימה בעזה  וההפתעה הגדולה של ג'וליה.

אפשר להגיד שג'וליה זכתה פעמיים בתוכנית הזו. בפעם הראשונה בעונה הקודמת כשהכוכב שצוות לה, יוגב מלכה, כבש את ליבה והפך לבן זוגה הנוכחי, ובפעם השנייה כשקיבלה את הגביע הנכסף. "אחרי העונה הקודמת אמרתי לעצמי 'טוב, אי אפשר להתעלות על זה, יצאתי עם אהבת חיי, אני גרה איתו באותו בית, בחיים לא הייתי מאושרת ככה'", היא מספרת. "הגענו לרגע לפני הגמר, חשבתי שאני עשיתי את שלי בתוכנית הזאת וזהו".

ג'וליה פשוט סירבה לחשוב על ניצחון, על אף הכישרון שהפגין דור כבר מהרגע הראשון, היא לא האמינה שיש לה כל כך הרבה מזל. "ואז הגעתי לעונה הזו, דור נכנס בדלת ואני אומרת 'אוקיי, יש לי סיכוי לנצח'. אבל גם אז, עד הרגע האחרון, בגמר, חשבתי מה הסיכוי שהמזל ישחק לי פעמיים ואני אצא בעונה אחת עם אהבת חיי ובעונה שנייה עם זכייה? אז הנה זה קרה, אני עוד לא מעכלת".

גם מצידו של דור הזכייה לא הייתה מובנת מאליה. "הכל היה שם, הקונפטי וג'ולס. פתאום מישהו תופס אותי, אני מסתובב וזה יוגב, נותן לי מונולוג עם דמעות בעיניים", הוא מספר. "ראיתי כמה הוא אוהב אותה, ויודע כמה זה חשוב לה. גם ברגע הזכייה הייתי תקוע על ג'וליה, כמה קשה היא עבדה, היא שלוש עונות ואני רק אחת", הוסיף.

כבר מהנאמבר הראשון, הוכיח דור שהוא כאן כדי להישאר. הוא נתן את כל כולו, עד טיפת הדם האחרונה וכל זה בעוד הולך ושב מלחימה במילואים בעזה. הלחץ, הפחד והחרדה היו מורגשים בחדר החזרות וברחבת הריקודים. "לא חשבתי שאני אשתתף בתוכנית. הייתה לי התלבטות, כי זה אומר שאני אהיה מחויב למשהו, ואם יש מילואים, איך אעשה את זה? בסוף עשיתי גם וגם. אנחנו מדברים הרבה על המעבר המטורף הזה בין להיות לוחם בעזה, לבין הדבר הכי נוצץ בעולם, יש גם את הנפש שנשארת עם הצוות שלי", הוא משתף. "כשאני חוזר מהמילואים אני על קצה הכיסא, כל הזמן מודאג ממה שקורה ואם צריך לקפוץ. מצד שני, כל ריקוד שעשינו, היה פשוט זכות להגשים את הדבר הכל כך בסיסי הזה, לנוע בחופשיות ולהזיז את הגוף. זאת הייתה מתנה אדירה בשבילי, וג'וליה העניקה את זה".

הניצחון של השניים אומנם לא היה מפתיע במיוחד, בהתחשב ברמת הריקוד הגבוהה, אבל הוא לא היה מובן מאליו. "כל אחד מהזוגות יכל לזכות", אומר הררי. "היו פה אנשים שמלכתחילה סומנו, והיו כאלה שהפתיעו, היה הכול מהכול. העונה הזאת הייתה פשוט מטורפת, אנשים הביאו את עצמם לקצה גבול היכולת של הגוף, עם מה שאפשר לעשות בתוכנית הזאת", הוא סיכם.