כבר שלושה ימים מסתובבים הרחבי הבית הדיירים בכלל, והמועמדים הסופיים ל"כוכב הגדול" בפרט, עם אוזניות ושרים לעצמם את השיר אותו בחרו כדי לנסות ולהרים את את המסך ביום רביעי הקרוב.
מתברר שמאחורי האוזניות אותן קיבלו הדיירים מסתתר סיפור חביב שקשור לאדם אחד, מוכר בכל העולם, העונה לשם רוברט נסטה מארלי. או כמו שרובכם מכירים אותו: בוב מארלי.
האוזניות הן המוצר המוביל של המותג "האוס אוף מארלי" שנולד מתוך חזון ורצון שהובילו ילדיו של אגדת הרגאיי. הסיפור המעניין מאחורי המותג הוא תרומת 5% מרווחי החברה לצדקה. בנו של בוב, רוהאן, סיפר על שאיפות המשפחה: "לפני ארבע שנים וחצי החלטנו שאנחנו רוצים ליצור זהות בין מארלי לבין מי שאנחנו, חיפשנו מה מייצג באמת את המסר של מארלי חוץ מהמוזיקה וזו התוצאה"
"האח הגדול", רביעי ושבת, 21:00
עוד בתכניות קשת: