השר לשעבר יזהר שי, ששכל את בנו סמ"ר ירון אורי שי ז"ל, לוחם בסיירת הנח"ל שנפל בקרב בשבעה באוקטובר, התארח אמש (ש') בתוכנית "אברי ושרקי", במהלכה התייחס לתגובות הקשות שהוא מקבל ברשת בתקופה האחרונה - בהן גם מואשם בטבח והריגת בנו.

"תגיד טמבל פסיכופט, לא עשית מספיק נזק? הבאת עלינו טבח והרגת את הבן שלך, לא עדיף שתסתום כבר? שתגיד סליחה ותעשה חראקירי?", כך נכתב בתגובה שקיבל לציוץ ביקורת שפרסם ברשת X (לשעבר טוויטר). "התגובה הזאת היא כי העזתי להביע ביוקרת חריפה על ראש ממשלת ישראל, בשפה קשה שאני חושב שתקינה לחלוטין, לא בקללות", הסביר שי.

על השאלה האם לא מדובר בבוט איראני, השיב כי נערכה בדיקה מצידו ומדובר באדם אמיתי, "אני נעזר בטכנולוגיה ובגופים שמאתרים אנשים מהסוג הזה. בקרוב אגיע לזהות שלו, הגעתי כבר לכמה אנשים שאיחלו לי ולילדיי מוות, מישהו שכתב לי שהוא מכיר את הכתובת שלי ויגיע להרוג גם את שאר הילדים שלי שנותרו בחיים", שיתף.

יזהר שי על התגובות והאיומים שמקבל ברשת (צילום: מתוך "אברי ושרקי", קשת 12)
מתוך "אברי ושרקי" | צילום: מתוך "אברי ושרקי", קשת 12

"תגובות מאנשים כאלה אני משאיר כדי לפנות לחבריי הרבים בימין, שאני מתנגד לבחירתם אבל מעריך את זכותם לבחור גם בראש הממשלה הזה. האנשים האלה קודם כל פוגעים בכם, באנשי הימין הליברלי והשמרני, ומטילים צל על מחנה שלם. לצערי הרב הם תוצאה של מכונת רעל שפועלת כאן הרבה שנים וגורמת לכך שמי שמעביר ביקורת על ראש הממשלה, באופן אוטומטי נחשב למפלג ומסית. הולכים על הראש של הורים שכולים, הורי חטופים, מפונים מהצפון והדרום. כל הגבולות נפרצו כי יש פה זהות בין מכונת רעל משומנת היטב, מכפישה ומפלגת ובין אינטרסים קרים וצרים של ראש ממשלה שמעולם לא העביר ביקורת - והנה התוצאה".

בהמשך פנה שי לאותם אנשים שמאיימים עליו ועל בני משפחתו ואמר: "אני רוצה להגיד לאותו אדון נכבד שרשם את ההודעה הזאת ולכל המאיימים למיניהם. אני לא עושה חראקירי, אני הולך להילחם בכם ואיתי נמצאים עוד הרבה אנשים טובים בימין, במרכז ובשמאל. נלחם באותם אנשים מכפישים ורעי לב שהולכים על הראש של הורי משפחות שכולות ומאחלים מוות לי לילדים שלי, שמביעות שמחה על זה שהבן הגיבור שלי נהרג בקרב גיבורים. לא יעזור לכם - אנחנו נמצא אתכם, נפרסם את שמכם ונלחם בכם. הם כרגע מתגאים במעשיהם, צריך להחזיר אותם לחורים שמהם באו. זה מיעוט קולני שמטיל כתם על מחנה הימין בישראל".