ארוחת בוקר מול הקולוסיאום
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אתם בדרך לרומא או עוקבים אחרי ההתחדשות של שכונת מונטי.
מלון קונדומיניו-מונטי (Condominio Monti) הוא התוספת האחרונה לשכונה הפופולרית במרכז רומא. מלון הבוטיק הולחם משני בניינים, אחד מהם שימש למגורים. עבודת השיפוצים כללה שימור אלמנטים קיימים, בהם חדר המדרגות ומיקומם של חדרי האורחים לאורך המסדרון, כמקובל בעיר. במבנה הראשי נמצאים הקבלה וחדרי-אורחים וארוחת הבוקר מוגשת בקפה-הגג המחובר למרפסת המציעה תצפית עם על הקולוסיאום וכנסיית Sant'Agata dei Goti. בבניין השני מוקמו דירות סטודיו שמגיעות עם מטבח וסלון, ובסוויטה (45 מ״ר) שבקומה העליונה גם מרפסת פרטית ובתחתונה בית קפה. לרשותכם עומדים חדרים מיחיד (13 מ״ר) ועד משפחתי (40 מ״ר), בכולם תמצאו מיני בר, נעלי בית, מזגן, מקלחת-גשם, רהיטים עכשוויים וגווני פסטל.
תמונות: בתיקייה, מתוך אתר המלון
>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש
לא על הקימצ׳י לבדו: החבר הקוריאני שלכם ישמח לעזור לכם
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אתם מתכננים טיול לקוריאה בקרוב מאוד או ליפן בקרוב.
כבר כמה שנים שאנחנו יכולים לטייל לארץ שאיננו דוברים את שפתה, ועדיין ישנם מקומות מאתגרים יותר, כאלו בהם אנחנו בכלל לא יודעים לזהות את הא׳-ב׳. קוריאה ויפן הן דוגמא מצויינת, וקשיים שחוו מייסדיה כשחיו על הקו בין ארה״ב לסיאול הפכו ל-Sidekick. הרעיון הפשוט שעומד בבסיס השירות החדש: חיבור למקומי שיכול לסייע לכם החל משלבי תכנון הלו״ז, דרך תחבורה, קניות, ניווט והזמנת מקום במסעדה, וכלה בתרגום לשוני או תרבותי בעת הצורך. נכון להיום השירות פועל בקוריאה ובקרוב תתווסף יפן לרשימה. הייעוץ מתבצע באמצעות שירות ההודעות המועדף על המשתמש (Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat & Line), והתשלום עליו מתחיל מ-20 דולר ליום, עם הנחות לרוכשים day-pass ל-3 או 5 ימים.
המחיר ללילה אינו כולל ניקיון
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אתם בעד ברות-קיימא או כי אתם תמיד מגלים הפתעות בחשבון הסופי של המלון.
האם בקרוב נתחיל לשלם בנפרד גם על הניקיון היומי במלון? בלילות האחרונים שביליתי בבתי מלון, הציעו לי בשני מקומות שונים לוותר על הניקיון היומי של החדר, כשבתמורה הוצגו בפניי אפשרויות תרומה לעמותה, בקבוק משקה או החזר בגובה כמה אירו. דיווח באתר This Points Guy גילה לי שבארה״ב הפך השירות במלונות מסויימים לכזה שכרוך בתוספת תשלום. בתגובה לשאילתה שנשלחה למלון על ידי האתר, נמסר שמדובר ביוזמה שנועדה לעודד את האורחים לברות-קיימא, אך השאלה המתבקשת (שעלתה גם במקור) היא עד כמה איכות-הסביבה באמת משחקת תפקיד - ועד כמה זו האחריות האישית של האורחים. מה שבטוח, מהיום כדאי לשים לב גם לסעיף הזה או פשוט לשלוח מייל למלון הנבחר ולוודא האם ישנם חיובים נוספים, כנראה שגם תעשיית המלונאות עוברת תהליך דומה לזה של חברות התעופה.