דילים למעוברת
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי גם אתם חושבים שלציין את ה-29 בפברואר זו סיבה למסיבה, או כי תבלו את הזמן הזה בארה"ב.
אני תמיד בעד אנשים שמוצאים תירוצים לציין אירועים מיוחדים, בעיקר אם מדובר בעסקאות שוות למלונות. לכבוד הופעתו של יום נוסף על לוח השנה הגרגוריאני, מציעים מלונות שונים בארה"ב עסקאות מיוחדות על חדרים לרגל המאורע. אם אתם בדרך למסצ'וסטס, אולי תשקלו לבחור חדר ב-Charles Hotel בקיימברידג׳, שב-29 בפברואר, בין השעות 2:29 ל-6:29 (שעון מקומי, 7 שעות אחורה) יאפשר לכם להזמין חדר ב-229 דולר ללילה, במקום 299-499, עבור ה-14-31 במרץ.
מלון ה-Embassy Row בוושינגטון מציע לאורחיו לילה נוסף בחינם ו-50 דולר קרדיט ליום לחנייה או לרכישת מזון ומשקאות במלון למי שיזמין שני לילות ב-29 בפברואר לשהייה עתידית. המחירים מתחילים מ-140 דולר ללילה.
באתר הנופש והספא Gurney’s Montauk במונטוק, ניו יורק, תקבלו 29% הנחה על הזמנות שיבוצעו באותו היום לשהות עד ה-26 במאי, וכדי ליהנות מההטבה, יש להשתמש בקוד המבצע: 022916.
ה-Manchester Grand Hyatt בסן דייגו מציע דיל מעניין למי שיזמין את לינה בפטנהאוז או באחת הסוויטות הנשיאותיות: אתם מזמינים שני לילות ב-28 בפברואר, ומקבלים את הלילה השני ב-29 דולר בלבד, כסף קטן לעומת, לכל הפחות, ה-1,919 דולר שתוציאו על הלילה הראשון.
אם אתם מתכננים נסיעה במרץ או אפריל, שווה לחפש כבר עכשיו מלונות שמוצאים חן בעיניכם, אולי גם להם יש דיל שלא כדאי לכם להפסיד.
סופה סולארית בפריז
שתי סיבות להמשיך לקרוא: כי אתם מתעניינים באובייקטים קוסמיים, או כי אתם בדרך לפריז.
האמן הצרפתי לורן גרסו (Laurent Grasso) הפך שתי ממגורות בטון השוכנות ברובע ה-13 בפריז, ליצירות אמנות ציבוריות קבועות ומאירות. ההתקנה המונומנטלית מכונה SolarWind, היא מעין תרגום פואטי של זרם קוסמי לתוך תנודות צבע ואור מרהיבות המוקרנות על שתי הממגורות, בגובה 40 גובה ו-20 מטרים רוחב. בכל רגע נתון מעובד מידע שנאסף על ידי טלסקופ החלל CNES במעבדות שונות, וכך הופכות סופות סולאריות, מטאורים ואובייקטים קוסמיים אחרים מן החלל, לתנודות צבע ואור. העבודה נחשפה לציבור בסוף ינואר, והיא חלק מפרויקט Grand Paris ביוזמת מועצת הרובע.
כיפאק היי
שתי סיבות להמשיך לקרוא: אם קצת נמאס לכם מהילטון ובא לכם ללון בזול. בהילטון.
רשת המלונות הוותיקה הילטון מנסה לפנות לקהל צעיר יותר, ומשיקה את המותג החדש: Tru. הרשת תציע חדרים במחירים של 75-90 דולר ללילה, ותקים מלונות ביוסטון, שיקגו, אטלנטה, טנסי, צפון קרוליינה, דנבר ועוד, עם חדרים מינימליסטים ומעוצבים בהתאם למגמה הטכנולוגית העכשווית. על פי התוכניות כל מלון יכלול 98 חדרים, רוב המלונות יוקמו מאפס, ואילו אחרים ייפתחו בבניינים היסטוריים שיעברו שיפוץ.